Landkreditt Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Når jeg hadde mye penger var jeg populær. Hadde verdens beste kundekontakt og han visste at jeg betalte når jeg skulle og jeg fikk finansieringsbevis på 20 minutter. Når inntekten ble dårligere og jeg ville låne 200.000 til oppussing av utleiebolig for å selge denne ,fikk jeg nei, til tross for 6 mill i formue. Desverre fikk jeg ny kunderådgiver , med lite menneskelig kunnskap og smidighet. Min datter med stor arvet formue i Fond fikk 2 ukers ventetid på finansieringsbevis før visning , tross bevis fra formuesforvaltning . DnB 4-5 dager. Vi bytter etter flere års godt kundeforhold desverre !
Takk for tilbakemeldingen din, Aino. Vi er lei oss for at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss, og at du har valgt å bytte bank. Vi har hatt veldig stor pågang fra kunder som søker finansiering og lån her i løpet av våren og sommeren. Dette har dessverre ført til noe lengre behandlingstid enn normalt. Vi tar med oss tilbakemeldingene dine videre og satser på å forbedre oss i fremtiden. Vi ønsker deg lykke til i din nye bank. Du er dog alltid velkommen tilbake hos oss. 😊 Hilsen oss i Landkreditt Bank
Fikk tilbud om å flytte lånet til denne banken, skulle bare saksbehandle søknaden.Etter 14 dager uten svar sendte jeg en henvendelse, fikk da til svar at jeg ikke fikk lån likevel.Styr unna denne banken.
Takk for tilbakemeldingen din Kjell. Vi har over lengre tid hatt unormalt stor pågang av nye kunder som søker lån. Dette har dessverre medført at vi i enkelte tilfeller har hatt lengre behandlingstid en normalt. Dette beklager vi! Hilsen oss i Landkreditt Bank
Styr unna. Ufattelig tungvint, tok et halvt år å bli kunde, kundebehandlere som tror at DU er for dem, ringer du så er en halvtimes ventetid, de ringer ikke tilbake. Toppen er at jeg skulle overføre penger til utlandet, fattige 1500 kroner og måtte jeg ringe for å klarere. Så spør de hva skal pengene gå til. MINE penger altså. Har vært en fornøyd Sbanken kunde i 30 år, mislikte DNB greia men dette er ikke løsningen. Elendig.
Takk for tilbakemelding, Jan. Vi er lei oss for at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss. På grunn av stor pågang av nye kunder i hele vår og sommer så har vi hatt mer kø på telefon enn vanlig. Snitt ventetiden er dog langt under 30 minutter, så her har du nok vært ekstra uheldig, og det beklager vi. Hva angår overføring av penger til utlandet, så er Landkreditt Bank som andre banker også underlagt en god del krav fra myndighetene. Dette gjør dessverre at det noen ganger oppleves som tungvint å overføre penger ut av landet. Med vennlig hilsen oss i Landkreditt Bank
Utrolig fornøyd med Landkreditt som bank for mitt boliglån. Appen er fin og lett å navigere. Min erfaring er at Når man ringer har man pratet med rett person og ting er ordnet på 5 min hver gang. BRAVO!
Tusen takk for hyggelige ord, Philip! Vi blir veldig stolte av å høre dette 😊 Hilsen oss i Landkreditt Bank
Positiv erfaring når det kom til flytting av boliglån i våres. Må trekke litt på grunn av at man må ha både lønnsinngang og debetkort for å få renten de markedsfører. Kjipt å måtte betale 275 kr i året for et kort som ikke blir brukt. Må også trekke litt for mobilbanken som gjerne kunne fått seg en liten overhaling i form av bedre design og brukeropplevelse.
Takk for tilbakemeldingen din, Kristoffer. Vi er veldig glade for at du valgte å bli kunde hos oss 😊 Det stemmer at man oppnår de beste prisene ved å samle hele kundeforholdet sitt her. Totalt sett blir dette også det rimeligste for de fleste. Vi tar dog med oss tilbakemeldingen din videre. Med hilsen oss i Landkreditt Bank
Enkel å opprette og god service ved opprettelsen, god informasjon.
Takk for hyggelig tilbakemelding Thor! Vi er veldig glade for at du er fornøyd hos oss. Hilsen oss i Landkreditt Bank
Ufattelig lang behandlingstid på søknad om boliglån. Det tok 8 uker å i det hele tatt få en tilbakemelding. Vi gikk til en annen bank og fikk ordna alt på noen dager. Ba og om å få slettet våre data, noe som og forble ubesvart. Alt for dårlig.
Takk for tilbakemelding, Henrik. Vi beklager at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss, og slik ønsker vi ikke at det skal være. Normalt har vi rask behandlingstid på boliglån, men i hele sommer har vi hatt veldig stor pågang. Vi beklager derfor at dette ikke ble bra for deg. Når det gjelder sletting av data så følger vi alle lover og regler som gjelder, så dette blir ivaretatt. Hilsen oss i Landkreditt Bank