Nordax Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
De var bra i starten, ca 15 år siden med bra rente. Dog dårlig innsyn da de ikke hadde nettbank. Helt uten å vite det har det ført mine penger over på en konto med mye dårligere betingelser. Veldig misfornøyd
Prøvde og få hjelp til og betale inn en sum og bli ferdig med lånet som jeg har betalt i 5år på. Dette var de ikke intresert i. Var snakk om 15000. Jævla dritt bank, hjelpe en person i en vanskelig situasjon var helt uaktuelt. Og kalde at de har god kundeservice er helt jævlig.
Har benyttet Nordax over flere år, og dette fullstendig problemfritt. Da jeg selv måtte registrere ny forhåndsbestemt konto for uttak fra sparekonto ble det litt kluss. Men kundeservice ringte og så til at jeg ble fulgt opp og ingen feil skulle oppleves. Har benyttet Nordax som innskudskonto, og har her et betydelig beløp i 7 siffer størrelse. Men renter på innskudd kunne ha vært høyere! Har derfor måtte opprettet 2 andre høyrentekonto i annen bank i tillegg, som gir bedre renter på mine innskudd på million beløp på hver konto. Rente justeringer går også for tregt hos nordax, mine andre banker justerer mine renter langt fortere, skjerpings! Alt i alt er jeg godt fornøyd, og takker alle som tar forbrukslån o.lg slik at jeg tjener mere:)
Sendte inn søknad om refinansiering, fikk raskt svar, det var noe tull med nettsiden deres, men vi tok kontakt, og ventet kanskje i ca 15. minutter. Dette fordi det var stor pågang. Vi fikk pengene inn på kontoen samme dagen vi fikk beskjed om at de var blitt utbetalt! So far, so good!
De hevder at de utbetaler vanligvis etter 1-2 dager, men på arbeidsdag 5 begynner man å lure på hva slags selskap man har rotet seg bort i- og epost svarer de ikke heller.
Ser ikke ut til at man har navn og personnummer forbundet med innskuddskonto, penge tilsendt fra annen bank, forsvant i 6 uker ,uten forklaring, end at de nokk lå i felleskasse, selv med vedlegg fra avsender ,fannt man ikke pengene ,leste åpenbart heller ikke vedlegget i Mailen ( frustrerende)
Jeg har et betydelig innskudd i Nordax bank som jeg for 3 uker siden har bedt om å få overført til en annen bank. Dette kunnes ikke la seg gjøre i nettbanken deres. Jeg måtte fylle ut et papirskjema og sende det inn gjennom nettbanken. Først kunne de ikke overføre til min brukskonto, så måtte jeg fylle ut et nytt skjema der jeg oppga en ny konto som de etter hva de sa kunne benyttes til overføringen. Dette måtte også skrives ut på papir og sendes via deres nettsted. Nå har jeg ventet på pengene i 3uker og de svarer meg ikke engang når jeg henvender meg til dem via nettstedet. På mail får jeg et automatisk svar om at de ikke kan svare på epost på grunn av bankens taushetsplikt.. Jeg burde egentlig aldri benyttet meg av denne useriøse banken da jeg hadde en dårlig opplevelse for noen år siden. Da steg rentene og likeså Nordax sine innskuddsrenter. Det var bare det at det gjaldt ikke den kontoen jeg hadde. Jeg måtte nemlig opprette en ny konto i Nordax og overføre pengene til denne for å få den beste renten. Alt dette måtte selvsagt gjøres på papirformularer og sendes i posten! Nei, styr unna dette useriøse fortaket!!