Nordax Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Grei bank inntil du må forholde deg til de.. . I likhet med en annen person her, så virket det som de ikke ville gi meg pengene tilbake og avslutte kontoen min. De førte opp feil kontonummer på skjemaet (uten noen beklagelse), informerte ikke om raskere framgangsmåte og ga ikke nødvendig info... det virket som de trenerte så mye de kunne. Etter flere uker med fram og tilbake, sier de plutselig at jeg må sende kopi av ID. Det tok 1,5 - 2 mnd før jeg fikk avsluttet kundeforholdet.Det skjedde fordi jeg til slutt kom borti EN hjelpsom ansatt-. Aldri mer Nordax.
De er frekke, graver i privatlivet til folk og de følger ikke med når kunden snakker. Det er noe de må forstå, noe de åpenbart ikke gjør, at vi er kunder hos de, og de er ikke namsmannen. Dette er bare et par eksempeler av dårlig kundebehandling: - Jeg måtte gjøre en nedbetalingsplan pga. en mnd med dårlig inntekt, men de nevnte aldri noe om at purringene vil fortsette. Da var det jo ingen poeng i å gjøre en avtale med de(!), jeg kunne like greit ha gjort dette på egenhånd uten å ha sagt ifra. - Det andre må være dems mangel på kontroll; de ringer kunden uten å ha satt seg inn i situasjonen. Så det ender på lik behandling som telefonterror. Det samme gjelder alle brevene de sender med feil info når man har inngått en avtale med de. Jeg blir å finne noen andre, for jeg orker ikke noe mer av dette inkompetente firmaet..
Det blir stadig lagt til nye gebyrer. Jeg har vært kunde i en uke og har først fått etableringsgebyr, så oppstartgebyr. Spennende hva som blir neste. De har veldig lang ventetid på telefon. Sender SMS der de ber meg ta kontakt, blir sittende i kø i 45 minutter. De vil bare ønske meg velkommen som kunde.
Les hva Kjell S har skrevet. Etter nær to år fra jeg satte inn maks beløp og skulle avslutte kontoen startet et mareritt. Virket som de ikke ville gi meg pengene tilbake. Ringte og ringte. Sendte avslutningsbrev i posten som, iflg. dem, ikke kom fram før etter 5 dager. Så gikk det 2 dager før de sendte melding om at ID ikke var med. Dette hadde de ikke skrevet noe om. Nøyaktig etter 14 dager kom pengene inn på min konto, etter ufattelige mange, lange telefonsamtaler med svensker jeg erfarte som uerfarne og lite kundevennlige. STYR UNNA!!!
Jeg er meget fornøyd med alle tilbud og muligheter som denne banken gir meg. Kundeservice er imponerende kunnskapsrik, ærlig og hyggelig. Jeg takker🙏 Og ikke minst, det er lett å betale ned ekstra på alle lån.👍
Boliglån med 3 til 6 ganger markedsrente. Forbrukslån du praktisk talt aldri blir ferdig med. Slike betingelser bør forbys ved lov.
Fikk nedbetalingslån på åtte år. Etter seks år er beløpet kun redusert med ~30 000 til tross for månedlig innbetalinger på 3600. Får man problemer tilbys betalingsfri måned, men det som ikke fremkommer er at du blir flyttet til nytt lån med nye 60 mndr nedbetaling hver gang. Har nå flyttet til en annen mer seriøs aktør. Styr unna Nordax! Telefonterror om du blir for sen med betaling, og de som ringer finnes ikke løsningsorienterte og opptrer svært aggressivt!