Nordax Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Får brev 1 gang i måneden om dyre forbrukslån. Har reservert meg mot denne type reklame hos Brønnøysundregisteret, men brevene dumper fortsatt jevnlig ned i postkassa. Har tatt kontakt med Nordax uten hell. Dette er sløsing av papir og så lite miljøvennlig som det går an å drive markedsføring på. Om jeg noen sinne skulle ha behov for et forbrukslån så er Nordax helt utelukket.
Jeg vet ikke hvor dere har mine persondata fra og jeg kan ikke forstå hvordan jeg kan be dere slette meg som markedsføringsmål i den DM’en dere sender meg. Dette kan ikke være innenfor gjeldende bestemmelser og regelverk, håper dere rydder i dette uten ytterligere ubehag.
Sender ut flere brev i mnd. Har aldri hatt noe med denne drittbanken å gjøre. Men allikevel lar de meg ikke være i fred.
Det er bra at de gir 2 betalings frie mnd i året, eneste bank som tilbyr det, men det går jo ikke an å sende melding eller kontakte dem utenom å ringe, det er ikke alltid man ønsker å ringe, de sender mye reklame med tilbud om lån.
Ganske håpløst at de sender brev i posten hele tiden. Kommer aldri til å bruke Nordax Bank.
Skulle tro at etter tilbud nr 78 er blitt sendt til meg,og jeg ikke har respondert på noen,de burde skjønne at jeg IKKE vil ha med de å gjøre, men neida, dritten forsetter å ramle ned i postkassa.
Jeg har aldri hatt noen som helst frivillig kontakt med denne «banken», men får stadig vekk personlig adresserte «brev» med reklame for «rimelige» lån som for meg ikke virker rimelige i det hele tatt.