Nordea Direct har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Tok nesten 2 måneder fra behandling til alt var satt opp! Da alt var ok, var ikke engang bankkort bestilt!!! Kortene til Nordea Direct fungerer heller ikke til netthandel og de støtter ikke Vipps-betaling! Var kunde i 1 uke før jeg bestemte meg får å bytte bank igjen! STYR UNNA!
Er total bankkunde i Nordea Direct og er fornøyd med nettbank-løsning og vilkår. Men når jeg tok opp billån ble jeg svært overrasket at det ikke er mulig å se lånet i nettbank, hverken hos Nordea Direct eller Nordea. Men kredittkort og huslån vises i nettbank. Det burde dere ha fått på plass i 2021… Skal du ta opp billån har du ingen mulighet å sjekke resterende beløp eller betale inn ekstra på en enkel måte…
Kundeservice har vært hjelpsomme og svart godt på mange hendvendelser. Både via chat og telefon. Ett lite minus var at bankkort måtte bestilles 2 ganger før den fant veien frem. Boliglåns utbetaling tokk litt for lang tid å få i orden, og ble litt rotete, men ordnet seg til slutt. Heldigvis hjalp dem godt med å ordne opp.
Som tittelen på anmeldelsen sier er jeg ikke videre imponert over måten kundebehandlerene formidler informasjon eller følger opp saker på. For å starte med noe som jeg ville tro er helt grunnleggende når det kommer til kundeservice, så virker det ikke som noen ting blir logget av det som blir sagt eller at kundebehandlere ikke leser loggen når de snakker med kunden, for man må gjenta de samme opplysningene hver gang man tar kontakt. Når man har kommet i kontakt med kundeservice så virker det som det er mangel på kunnskap eller motivasjon til å dele kunnskap med kunden, da ting som kunne blitt opplyst om i samtale 1, først dukker opp i samtale 5 - 6. En ting som jeg også har erfart er at kundebehandler gir inntrykk om at man vil få svar innen kort tid, men at man selv må ta initiativ til å kontakte banken for oppfølging. Dette er bare noen av eksemplene på det jeg har erfart som boliglån søker hos Nordea Direct. Jeg har kastet bort masse tid hos Nordea Direct på noe som to andre banker (Handelsbanken og Obos Bank) klarte å gi meg svar på innen 1 dag. De var også villige til å gi meg en langt bedre låneavtale. Så min anbefaling er å styre unna denne banken.
Mye tøv av eposter ved nytt huslån. Flere eposter med samme ordlyd. Opptil 4 av samme epost. Nektet lån, tok kontakt på nytt og da gikk alt i orden. Ellers er det ingenting å klage på, eneste er forskjellige saksbehandlere du treffer.
Bra service når du ringer,kan prate direkte med kunderådgiver
Ringte til kundeservicen for å finne ut når overføringer kommer inn på konto, dessverre person fant ikke informasjon jeg hadde behov for og prøve google det ut i mens vi var i samtalen noe jeg synes er bare tull og tøys! Så videre i samtalen ber med kjære kundebehandler å holde kjeft noe jeg reagerte sterk på siden aldri opplevd noe slik før! Synes Nordea er bra bank men ansetter burde få kurs på behandling av kunder