OBOS-banken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bytta fra dårlig ny app i Sbanken til OBOS og er så langt fornøyd med OBOS som også har nettbank, er oversiktlig og har bra rente på sparekonto med 24 uttak pr år. Også rente på brukskonto. Lurt å melde seg inn i OBOS. Sparer det raskt inn, med gratis debetkort og andre tilbud og ansiennitet til seg selv eller som kan overdras.
OBOS-banken sine digitale løsninger er overraskende bra i forhold til andre banker, minus appen kunne vært bedre. Det er et stor pluss at OBOS-banken har støtte for Apple Pay og Google Pay. I tillegg tilbyr OBOS-banken svært konkurransedyktige priser for medlemer. Mener det er 200 kr i året for å være medlem og i gjengjeld får man gratis bankkort og diverse medlemsfordeler. Men jeg er fortsatt kunde hos Bulder fordi OBOS-banken støtter ikke kontakt i butikk ( det kommer vist snart) Renten er for så vidt god ( kunne vært mye bedre) OBOS-banken har også et merkelig krav om at man må få lønn/pensjon/trygd direkte inn på konto for å kunne overføre til utlandet, hvorfor har dere dette merkelig kravet OBOS- banken? OBOS-banken må bli mer kundeorientert på noen områder for leve opp til Sbanken-ånden. God bank, men må bli bedre på å henge litt med i tiden slik Bulder er veldig flink på( mere nyskaping trenger vi kunder ) Man måtte sende dem på kundeservice en melding om at man også var obos medlem for å få de beste betingelsene i banken, var ikke noe automatikk i dette, ikke sikkert mange vet dette, dette må dere klare å fikse i 2024, at det går automatisk, så kundene ikke blir lurt. Hva er dette med at man ikke kan betale på utsiden av EU? For meg så er utenlandsk betaling hele verden, ikke bare begrenset til å gjelle innenfor EU, som de har det i dag, hva er grunnen til dette OBOS-banken?
Dårlig kundebehandling. Snakket med de i dag men svært dårlig kundebehandling.
super bank alt enkelt og raskt i app og banken++++
Fornøyd, men nettbank og app kunne vært litt bedre :)
I forbindelse med mellomfinansiering søkte vi lån i OBOS banken. Aldri vært borte i en mer uprofesjonell kundebehandler. Vi var i prosessen i ca 2 mnd. Umulig å få tak i kundebehandler gjennom mail, sms eller ringe til banken. Han kom heller ikke tilbake selv om det ble lagt igjen melding flere ganger. Anbefales ikke
Utrolig fornøyd etter at jeg byttet til OBOS-banken. Nettbanken er like bra om du bruker den på PC eller i en nettleser på mobilen (altså ingen grunn til å øaste ned noen app). Og rente på vanlig brukskonto <3