OBOS-banken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fornøyd, men nettbank og app kunne vært litt bedre :)
I forbindelse med mellomfinansiering søkte vi lån i OBOS banken. Aldri vært borte i en mer uprofesjonell kundebehandler. Vi var i prosessen i ca 2 mnd. Umulig å få tak i kundebehandler gjennom mail, sms eller ringe til banken. Han kom heller ikke tilbake selv om det ble lagt igjen melding flere ganger. Anbefales ikke
Utrolig fornøyd etter at jeg byttet til OBOS-banken. Nettbanken er like bra om du bruker den på PC eller i en nettleser på mobilen (altså ingen grunn til å øaste ned noen app). Og rente på vanlig brukskonto <3
Har testet ut flere banker i forbindelse med sak som pågikk. Aldri opplevd så grusomt kundebehandling som i Obos. Driver med gjengjeldelse og lite profesjonelle. Anbefaler å holde unna.
Jeg liker OBOS-banken fordi den er veldig oversiktlig og logisk.
Jeg har hatt obos sparekonto i 3 år og har enda ikke fått en rente i avkasting .. Jeg er obos medlem men de hadde ikke registrert det.. Det er jo litt rart at man må sende de melding i nettbanken å si at man er medlem i obos og be de øke renta til det som står på forsiden deres.. Dette burde de jo ha registrert selv når jeg betalte obos medlemskapet...Jeg tapte veldig mye penger på dette.. Føler meg lurt og svindla.. Denne banken er ikke til å stole på..
Har brukt OBOS-banken i godt over ett år nå, stort sett fornøye med de som dagligbank, men de mangler noen funksjoner og tjenester for å stige helt til topps. For meg er de to viktigste manglene som følger: - Det er ikke mulig å velge egen rekkefølge på kontoer i appen og på nettsidene. - De støtter ikke kontanttjenester i butikk. Jeg kunne gjerne tenke meg kredittkort fra de i tillegg til dagligbank tjenester, slik at jeg kan samle alt banktjenester på ett sted.