OBOS-banken opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Avtalegiro som er AKTIV, og det er dekning på konto, den Faste Regningen blir ikke trukket fra, får Purregebyr. ER også MEDLEM. Kan ikke stole på oversikten i nettbanken, da de ikke trekker regninger i henhold til faste og aktive avtalegiroer... Kontaktsenteret i nettbanken svarer ikke på skriftlige henvendelser. Regninger til forfall vises ikke som en samlet sum for nåværende måned.
Jeg opprettet konto i OBOS-banken etter mange år som misfornøyd kunde i DNB. Å bli medlem var utfordrende, da jeg ikke var norsk statsborger på den tiden. De krevde mye unødvendig dokumentasjon, og jeg opplevde dårlig service hos Posten (post i butikk), til tross for at jeg eier andel i en OBOS-borettslag. Nå er jeg fornøyd kunde i OBOS-banken, særlig med Apple Pay, som jeg ikke hadde tidligere, og en mye høyere rente på sparekontoer enn det jeg fikk i DNB. Jeg vurderte å flytte boliglånet til OBOS, men DNB tilbyr for øyeblikket bedre betingelser. Dessverre er det ikke mulig å forhandle rente i OBOS, så jeg venter til DNBs rente blir høyere enn OBOS sin. Mobilappen kunne vært bedre. For eksempel, å overføre penger tar litt tid, da man må gå gjennom menyen i stedet for å dra og slippe mellom kontoer slik som i DNB. OBOS-banken tilbyr heller ikke aksje- eller fondsparing, men det er ikke et problem for meg siden jeg bruker Nordnet til dette + er glad at pengene mine ikke blir brukt til å investere i Israel. Er du medlem i OBOS, er OBOS-banken en helt grei bank. Ville ikke anbefale OBOS-banken hvis du ikke er medlem i OBOS.
Meget utilfreds med hele greia. Dårlig kundeservice og nærmest umulig å komme frem på tlf
Går ikke an å logge inn i nettbanken for å sjekke konto. Får bare tilbud om å bli kunde. Men jeg er jo kunde!!!
Ganske labre greier. Ble kunde for en måned siden, etter at Sbanken la ned nettbanken. Hos Obosbanken kan man kun ha 9 brukskonti, de har ikke kredittkort, og hvis du prøver å ringe dem var i hvert fall han jeg snakket med på grensa til nedlatende. Jeg søkte om boliglån, og ble oppringt 2 uker seinere av en "kundebehandler" som tok akkurat den samme informasjonen som nettsøknaden ber om, og kom til akkurat samme konklusjon, men kastet bort 20 minutter av dagen min i tillegg. Sammenlignet med slik Sbanken var før oppkjøpet er dette mye av det samme, men med noen åpenbare mangler. Litt som forskjellen på farge-TV og svart-hvitt.
Vi byttet til OBOSbanken fordi Sbanken ble et konsept av DNB. Og dem ble en ren mobilbank. Vi er kjempe forøyde. Nettbanken har et brukervennlig oppsett og det har mobilbanken også. Gode renter på sparekonto, og hver dag kan man se hvordan pengene vokser 🤑 Nå kan man også sette inn kontanter i butikken så det er super bra. Som medlem i Obos er også bankort gratis. Super fornøyd så langt
Har akkurat blitt ny kunde og flyttet boliglånet til OBOS da vår tidligere bank ble kjøpt opp. OBOS har god rente på boliglån, oversiktelig app og nettbank og enestående service. Da vi søkte refinansiering fra Sbanken/DnB var spørsmålet fra kundeveilederen i OBOS hva VI som kunder hadde av ønsker og behov, snakk om å møte kunden med riktig innstilling! 🙂 OBOS har fjernet gebyret for etablering av boliglån og rentene er gode. Vi er storfornøyde og gleder oss over å være kunde i OBOS Banken 🙂