Resurs Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har en kredittgrense på 1000 kroner fra et kort som ikke har vær fornyet på over 10 år, men resurs bank nekter å slette kredittgrensen.
Har aldri hørt om de før, og har kontroll på økonomien med flere hundre tusen stående på konto. Oppdaget tilfeldigvis via norskgjeld.no at jeg har kreditt der!
Banken har store problemer med faktureringen. Fakturaer må purres på, men det påløper likevel renter. Likeledes er fakturaene rotete, og lovede rabatter faller ofte bort. Det er liten vilje til å rydde opp. Ved feilfakturering er banken pliktig til å sende ut ny faktura, men det skjer ikke. Jeg ba gjentatte ganger om ny faktura og spesifikasjon på saldo som ble overført fra måned til måned og la i det hele tatt ned et stort arbeid i kommunikasjonen med banken, uten resultat. Du kan vente i månedsvis på svar på e-post til tross for purringer. Banken driver også med ulovlig sperring av kort. Til slutt måtte jeg klage til Finansklagenemnda for å be om riktig faktura. Banken forhindret behandling i Finansklagenemnda ved å sende saken til inkasso og inndrivelse.
Har Jakt og friluftkortet, markedføres som ett kredittkort for jakt og friluft, men alle kjøp kommer med egene regninger og gebyr på alle. Rett og slett svindel.
Fikk plutselig et brev med PIN-kode til mitt nye kort. Jeg har ikke bestilt noe kort, og skjønte ikke hva dette var. En uke senere får jeg et MasterCard med beløpsgrense 30000 og med feilskrevet navn påtrykt. I brevet står det at PIN-kode kommer noen dager senere. Kortet ligger nå i peisen, må være noen form for svindel.
Verste kundeservicen jeg noen sinne har mottatt. Unngå for enhver pris. Spør heller din egen bank.
Ja hvor skal man begynne!? - Faktura sendes til Digipost. De opplyser selvfølgelig ikke om dette, så dette må man da finne ut av på egenhånd og da gjerne etter at det har påløpt seg en god mengde renter og gebyrer. - De fakturer konsekvent dobbelt fakturagebyr, doble renter(to ganger i mnd) og oppstartsgebyr på hele 395,- hver gang man foretar et kjøp. - Svært vanskelig å få kontakt med. - Sender purring på beløp som allerede har nedbetalt. F.eks purring på hele kredittgrensen når man ikke har benyttet noe av kredittet. Da gjerne etterfulgt av doble engangsgebyrer og renter. Hold deg unna!!