Resurs Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Verste kundeservicen jeg noen sinne har mottatt. Unngå for enhver pris. Spør heller din egen bank.
Ja hvor skal man begynne!? - Faktura sendes til Digipost. De opplyser selvfølgelig ikke om dette, så dette må man da finne ut av på egenhånd og da gjerne etter at det har påløpt seg en god mengde renter og gebyrer. - De fakturer konsekvent dobbelt fakturagebyr, doble renter(to ganger i mnd) og oppstartsgebyr på hele 395,- hver gang man foretar et kjøp. - Svært vanskelig å få kontakt med. - Sender purring på beløp som allerede har nedbetalt. F.eks purring på hele kredittgrensen når man ikke har benyttet noe av kredittet. Da gjerne etterfulgt av doble engangsgebyrer og renter. Hold deg unna!!
Ufattelig lite profesjonelt - mye bedre å innfri lånet og bruke noen andre. De sender fortsatt ut papirfaktuarer i posten! Latterlig.
Dere gjør MYE FEIL! Dere skal ordne opp med Kredinor SA for meg. Jeg SKAL IKKE BETALE FOR Å GJENNOMÅPNE MIN BREDBÅNDSTELEFONI!!! Min hjemmetelefon er stengt nå? Autogiro ble trukket for tidlig dvs. den 2 juli ift. den 18 juli? MED FEIL KID. NR! Har hatt Telio i flere år. Nå er tlf stengt + Kredinor SA krever av meg 571,39,- kr for å betale kravet...
Pass deg for denne banken, lokker med 6 mnd rentefri utsettelse av tilbakebetaling av kreditt. I stedet for renter pøser de på med gebyrer og tvungen betalingsforsikring. Så her tar de inn igjen det tapte, på det de kaller "inntil 6 mnd rentefri utsettelse av tilbakebetaling" av kreditt.
Useriøs bank hvis strategi går ut på å loppe kundene på utspekulert "lovlig" vis!!!
Vi har et yXVisa-kort som er helt ubrukelig. Lovet rabatt på kr. 0,55 pr. liter uteblir, selv etter to måneders bruk. Vi har skrevet flere eposter til banken, men får ingen svar. Ei heller svarer de på kundetelefonene. Råd: Hold dere langt unna denne banken.