Resurs Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Useriøs bank hvis strategi går ut på å loppe kundene på utspekulert "lovlig" vis!!!
Vi har et yXVisa-kort som er helt ubrukelig. Lovet rabatt på kr. 0,55 pr. liter uteblir, selv etter to måneders bruk. Vi har skrevet flere eposter til banken, men får ingen svar. Ei heller svarer de på kundetelefonene. Råd: Hold dere langt unna denne banken.
Jeg har prøvd og kjøpe mobil på netonnet da den går i gjennom regner mann at man skal få kjøpe denne. Men resurs bank tar den bort. Dette er en bank man ikke skal stole på da de burde avise folk i stede får og lure folk ta bort tlf etter den har gått i gjennom kredit. Denne banken kan kan ikke stole på. Hold dere unna om du ikke vil bli lurt
Sjekket tilfeldig min digipost og fant der en faktura fra Resurs Bank på et lån på kr. 7000 som jeg hadde fått innvilget. For det første har jeg ikke behov for lån overhodet, har aldri søkt om lån i denne banken, og vil aldri ha noe med en slik bank å gjøre overhodet heller. Dette ville ført til at jeg ville fått innkasso på etableringsgebyr m m for noe jeg ikke vet noe om. Dette er faktisk kriminell virksomhet og som Finanstilsynet bør få vite om! Om en gammel mann får noe slikt og ikke reagerer blir det helt feil! Stopp denne banken og slik uhederlig virkrsomhet! Livsfarlig!
Avtalegiro? Nei Efaktura? Nei Nedbetalingsplan? Nei Kommunikasjon over epost? Nei. Takket nei til forsikring men fikk det likevel. Synest synd på de som jobber der.
Sender purringer med en gang man har oversteget med et par dager. Sender da purring med hele beløpet på nytt, selv om det er blitt betalt. Purring på purring. Lang ventetid på kundeservice (25 min). Styr unna...
1. Jeg har bestilt nytt debet kort den 06-01-19, dag er det 16-01-19. Kortet har ikke kommet ennå. 2. Telefonnummer Sperretjeneste på websiden til yAbank (nå Resurs bank) er feil, gjelder kun for kredittkort. 3. Det tar 2 dager for å få svar fra banken på epost.