Resurs Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dette er den verste banken jeg noengang har opplevd. Kjøpte et produkt med 24 mnd. rentefri nedbetaling. Første innbetalinge kom inn til banken 2 dager etter forfall, og jeg ble belastet med over kr. 1.100.- i renter. Noen de måtte ettergi etter masse frem og tilbake. Kr.- 69 i adm.gebyr er og uhørt mye. Dette skal fra 1/1-24 stige til 79.- Nå har jeg innfridd hele restlånet og skal aldri mer ha noe med den banken å gjøre. Råd til andre: Hold dere unna.
Rein svindel i samarbeid med komplett. Kjøpte skjermkort med flex og de legger på renter og forsikringer som ikke skal ha. Og komplett svindler deg med å påstå det er 0 rente første 24 måneder mens de legger på renter på faktura. Appen er også tungvint å bruke, det er ikke noe efaktura muligheter for å betale enkelt
I dag 20.08.23 prøver jeg igjen å logge inn i banken til brukskonto, for å betal regninger. Kommer til banken, men når jeg skal logge inn på konto fungerer det ikke. Jeg har prøvd mange ganger denne uke 33. Det er helt utrolig at denne banken for lov til å operere i Norge.
Om så er dette banken for deg. Her får du ikke mulighet til å betale med avtalegiro, e-faktura. Ei heller ikke mulighet til å få faktura på epost. Nettsiden og "Min Side" er laget så uoversiktlig som mulig. Hold tungen rett i munnen når du inngår avtale med denne banken for skulle en av fakturaene ikke dukke opp i postkassen din bøtter de på med gebyrer og renter. Betalte meg fort som fy vekk fra denne banken!
De endrer låneavtaler fra rentefritt til blodrente dersom du er noen dager sen med en delbetaling. Dessuten oppretter de pluttselig en forsikring?? Som koster 89 i måneden uten at noe er avtalt. I løpet av 7 måneder hvor jeg har vært kunde her så har jeg opplevd ting jeg aldri trodde var mulig fra et finans selskap.. Jeg skal aldri bruke dem igjen
Etter våre foreldres død henvendte vi oss til Resursbank, da foreldrene våre har en konto derEtter flere mnd. nekter Resurbank oss innsyn. De har fått det de trenger av dokumentasjon. Dårlig service både på mail og tlf. Etter flere henvendelser ga de oss 15 dager på å svare oss. Da får vi beskjed at mine foreldre ikke har konto der. Vi har et kort som beviser det. Heldigvis er vi 4 søsken som ikke gir oss. Nå blir det politianmeldt. Advokat er satt på saken.
Nesten umulig å få kontakt via tlf. det tar utrolig lang tid før noen svarer. Må ofte ringe opp flere ganger. Elendige innskudsrenter. Styr unna denne banken.