Resurs Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Om så er dette banken for deg. Her får du ikke mulighet til å betale med avtalegiro, e-faktura. Ei heller ikke mulighet til å få faktura på epost. Nettsiden og "Min Side" er laget så uoversiktlig som mulig. Hold tungen rett i munnen når du inngår avtale med denne banken for skulle en av fakturaene ikke dukke opp i postkassen din bøtter de på med gebyrer og renter. Betalte meg fort som fy vekk fra denne banken!
De endrer låneavtaler fra rentefritt til blodrente dersom du er noen dager sen med en delbetaling. Dessuten oppretter de pluttselig en forsikring?? Som koster 89 i måneden uten at noe er avtalt. I løpet av 7 måneder hvor jeg har vært kunde her så har jeg opplevd ting jeg aldri trodde var mulig fra et finans selskap.. Jeg skal aldri bruke dem igjen
Etter våre foreldres død henvendte vi oss til Resursbank, da foreldrene våre har en konto derEtter flere mnd. nekter Resurbank oss innsyn. De har fått det de trenger av dokumentasjon. Dårlig service både på mail og tlf. Etter flere henvendelser ga de oss 15 dager på å svare oss. Da får vi beskjed at mine foreldre ikke har konto der. Vi har et kort som beviser det. Heldigvis er vi 4 søsken som ikke gir oss. Nå blir det politianmeldt. Advokat er satt på saken.
Nesten umulig å få kontakt via tlf. det tar utrolig lang tid før noen svarer. Må ofte ringe opp flere ganger. Elendige innskudsrenter. Styr unna denne banken.
Kjøpte reise gjennom Ving og betalte med faktura. Betalte denne innen forfall og fikk purring. Betalte purregebyr innen frist. Fikk så ny faktura uten beskrivelse. Lavt beløp på 35 kr, men allikevel. Ringte de og spurte hva dette gjelder. Fikk svar med en gang at de skal kreditere denne. Styr unna fisse.
I første epost fra dem ønsket de meg velkommen som kunde, etter at jeg søkte lån hos dem. Så fikk jeg en epost med teksten Godkjent lån i emnefeltet, og der de ba om ytterligere info om lønnslipper og skattemelding. Oversikt over lønn og gjeld fikk de ved første kontakt. Den nestsiste eposten ba de om kontonummeret for utbetaling av lånet. Noen dager senere skrev de i en epost at jeg ikke fikk lånet likevel. Ingen forklaring. Saken er sendt til VG, med håp om at de undersøker.
Har en Tannkonto i Resurs bank. Da jeg flyttet, fant jeg en tannlege som også hadde avtale med banken, og trodde alt var i orden. Da jeg skulle betale etter første besøk henviste jeg til tannkontoen min, og ba dem trekke beløpet fra den. Det gikk ikke...... Viser seg at jeg måtte opprette ny tannkonto på akkurat den tannlegen, da kontoen følger tannlegen, og ikke deg. Helt ubrukelig. Ringte kundeservice om dette, og eneste de gjorde var å forsøke å selge meg et kredittkort