Santander har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vi drev et bilutleiefirma som gikk konkurs når Covid-19 kom. Noen av bilene vi hadde ble finansiert gjennom Santander og DNB. Så når vi gikk konkurs ble alle bilene hentet av Auksjonen.no. DNB har hele tiden sagt at de venter med krav mot oss til alle bilene er solgt, slik at vi ser hva som står igjen på hver bil når alt er gjort opp med Auksjonen osv. Vi har prøvd å ha dialog med Santander for å samme løsning der. Men da har vi pratet til døve ører. For Santander har en annen praksis hvor de sender alt fortløpende til inkasso. Dette gjør de selv mobilene hos Auksjoner ikke er solgt. Dette medfører at det blir veldig uoversiktlig og vanskelig å forholde seg til de. De svarer heller ikke på mailer hvor vi legger med kvittering av innbetalinger...da har sendt saken til inkasso på det som allerede er betalt!?! Hold dere LANGT unna Santander! De opptrer meget uprofesjonelt og de har null kontroll!! Det er heldigvis andre finans institusjoner som behandler mennesker med respekt og like verd, for det kan de ikke hos Santander.
I min tid som innskuddskunde hos Santander har Norges bank satt opp renta 3 ganger uten at banken har fulgt etter. Ved rentenedgang setter Santander ned renta MER enn Norges Bank. Heretter får dere finne andre å svindle. Så takk for laget. Bankbytte er gjennomført.
Dette er banken som setter opp renten hver gang Norges Bank hever, men nekter å justere ned når Norges Bank senker renten til historisk lavt nivå. De gjøre dette på låneavtaler som kunden ikke kan bytte, som f eks billån og privat leasing. Detter er en bank du må holde deg langt unna.
Jeg har brukt mye tid på å få slettet en del av min kreditt for et kjøp som aldri ble gjennomført. Vi skriver august, og den "spøkelses-kreditten" har ligget der siden april - selv etter flere telefoner. Har bare blitt sendt tilbake til forhandler, som igjen sender meg tilbake til Santander. Først i forgårs tok en kundebehandler tak i problemet, og en kollega skulle rydde opp samme dag. To dager etter er ingenting skjedd... :(
Ikke er det KID på faktura, og ikke vises kontonummer som Santander i Sbanken. Kommer aldri til å bruke Santander faktura via netthandel igjen.
Helt "umulig og treg" kundeservice. Svar for å villede eller at kunden skal misoppfattes. Elendige vilkår på privatleasingavtale, noe som jeg dessverre signerte kontrakt på.
Vi leaser bil gjennom Santander. HVER gang renten ble satt opp i samfunnet, gjorde Santander dette. Når rentene nå nærmer seg null, driver Santander med villedning og lureri. Fikk beskjed via e-post at rentene ville gå ned. Det skjedde aldri. Ringte kundeservice etterhvert og fikk beskjed om at renten ikke ville settes ned. Supert samfunnsansvar altså! Hold dere unna!
God service. Rask behandling. Hjelper deg med alt over telefon. I tillegg er det kjempegode nettløsninger. Anbefales :)
Ingen rentenedsettelse på lånet mitt. Blir kastet frem og tilbake på kundeservice og får ikke hjelp eller forklaring på hvorfor ikke rente på lånet mitt går ned.
Vanskelig å få tak i. Og en anses som en med betalingsproblemer om en ikke betaler en faktura på 10000kr I følge dem. Skuffet og bedritent firma!
Beste sparerente og sparevilkår. Høy rente og fleksible uttaksvilkår.
Avtaler man med dem, ber dem sende mail på avtalen så gjør de ikke det og notere annet ind. Santander er ikke til og stole på og fraråder alle med låne hos Santander. Enighet er heller ikke noget de veit noget om når det gjelder til få en løsning. De snille når der kommer nye kunder og så bråker det løs mener ting ikke er betalt som er betalt og har bevis, allerede der så viser de de ikke har kontroll.
Hadde et kjøp med Kjells Markiser og avtale om 4 mnd betalingsutsettelse. Pris kr 275. Betalt faktura kr 50 000 ved forfall. Allikevel påløp en rentefaktura kr 143 i januar, samt kr 546 i februar. Når jeg endelig kom frem til Kundeservice, fikk jeg en forklaring på når "kampanjeperioden" gikk ut, og at renteberegning er etter denne dato. Kan ikke skjønne annet enn at dette er en snedig måte å få inn gode renter, da jeg tydeligvis skulle ha innbetalt hele beløpet uten at dette var fakturert. Nei, holder meg til gamle, kjente kredittkort hvor det er tydelig hva og når man skal betale.
Jeg betaler regningene min hver mnd, dog noen ganger et par dager over tiden. Av denne grunn ringes jeg uansett hver mnd, hver dag, flere ganger til dagen! Idag toppet det seg når de ringte fra skjult nummer. Ærlig talt for en terrorisering av kundene sine!!
Hjelpe meg veldig bra og få svar fort. Bra rente og ikke sende faktura til inkasso fort
Har brukt totalt 3 timer de siste 2 døgnene på å ringe Santander, skal til recovery avdelingen men ender opp i kundeservice avdelingen, eller så blir det lagt på. Dette er ikke bra, forferdelig Kunderservice også, der man møter en kundebenhandler med passivt aggressivt humør. Har totalt snakket med 5 kundebehandlere disse to døgnene, der 1 av de har oppført seg hyggelig, med hyggelig mener jeg en som forstår frustrasjonen det har blitt rundt denne ringingen. Kan forøvrig meddele at jeg ringer de angående en sak som skulle vært slettet i mars 2019, dagens dato er januar 2020. 0/10