Santander har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hadde et kjøp med Kjells Markiser og avtale om 4 mnd betalingsutsettelse. Pris kr 275. Betalt faktura kr 50 000 ved forfall. Allikevel påløp en rentefaktura kr 143 i januar, samt kr 546 i februar. Når jeg endelig kom frem til Kundeservice, fikk jeg en forklaring på når "kampanjeperioden" gikk ut, og at renteberegning er etter denne dato. Kan ikke skjønne annet enn at dette er en snedig måte å få inn gode renter, da jeg tydeligvis skulle ha innbetalt hele beløpet uten at dette var fakturert. Nei, holder meg til gamle, kjente kredittkort hvor det er tydelig hva og når man skal betale.
Jeg betaler regningene min hver mnd, dog noen ganger et par dager over tiden. Av denne grunn ringes jeg uansett hver mnd, hver dag, flere ganger til dagen! Idag toppet det seg når de ringte fra skjult nummer. Ærlig talt for en terrorisering av kundene sine!!
Hjelpe meg veldig bra og få svar fort. Bra rente og ikke sende faktura til inkasso fort
Har brukt totalt 3 timer de siste 2 døgnene på å ringe Santander, skal til recovery avdelingen men ender opp i kundeservice avdelingen, eller så blir det lagt på. Dette er ikke bra, forferdelig Kunderservice også, der man møter en kundebenhandler med passivt aggressivt humør. Har totalt snakket med 5 kundebehandlere disse to døgnene, der 1 av de har oppført seg hyggelig, med hyggelig mener jeg en som forstår frustrasjonen det har blitt rundt denne ringingen. Kan forøvrig meddele at jeg ringer de angående en sak som skulle vært slettet i mars 2019, dagens dato er januar 2020. 0/10
Dette selskapet har null respekt for hva de lover kundene! Umulige at de kan høre på det du sier og viser null forståelse for situasjonen din(dette gjelder generelt hele selskapet, har snakket med flere i denne bedriften). Hadde avtalt betalingsfri måned med dem 2 måneder i forveien og da jeg ga beskjed til dem om å ordne det, plutselig så får jeg blank NEI. Dem har ikke respekt for kunden og dem retter ikke opp feilen sin og hjelper kunden, isteden repeterer dem samme replikken flere ganger slik at kunden selv gir opp til slutt. Meget søppel og dritt selskap! Kommer aldri til å ha noe med dem å gjøre i fremtiden og anbefaler folk om å heller velge noe annet fremfor disse lavmål folk.
Kundebehandlingen deres er katastrofalt horribel. Jeg betalte innbetalingene mine, noe skjedde med min DNB bank og pengene til Santander kom ikke frem og før jeg fikk rettet opp feilen sendte de det til inkasso.
Tilbyr konkurransedyktig rente, så økes renten etter første forfall :( Treg respons på skriftlig henvendelse til kundeservice og lite utfyllende svar... når de omsider svarer. Ikke et evt. fremtidig førstevalg.