Santander har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hjelpe meg veldig bra og få svar fort. Bra rente og ikke sende faktura til inkasso fort
Har brukt totalt 3 timer de siste 2 døgnene på å ringe Santander, skal til recovery avdelingen men ender opp i kundeservice avdelingen, eller så blir det lagt på. Dette er ikke bra, forferdelig Kunderservice også, der man møter en kundebenhandler med passivt aggressivt humør. Har totalt snakket med 5 kundebehandlere disse to døgnene, der 1 av de har oppført seg hyggelig, med hyggelig mener jeg en som forstår frustrasjonen det har blitt rundt denne ringingen. Kan forøvrig meddele at jeg ringer de angående en sak som skulle vært slettet i mars 2019, dagens dato er januar 2020. 0/10
Dette selskapet har null respekt for hva de lover kundene! Umulige at de kan høre på det du sier og viser null forståelse for situasjonen din(dette gjelder generelt hele selskapet, har snakket med flere i denne bedriften). Hadde avtalt betalingsfri måned med dem 2 måneder i forveien og da jeg ga beskjed til dem om å ordne det, plutselig så får jeg blank NEI. Dem har ikke respekt for kunden og dem retter ikke opp feilen sin og hjelper kunden, isteden repeterer dem samme replikken flere ganger slik at kunden selv gir opp til slutt. Meget søppel og dritt selskap! Kommer aldri til å ha noe med dem å gjøre i fremtiden og anbefaler folk om å heller velge noe annet fremfor disse lavmål folk.
Kundebehandlingen deres er katastrofalt horribel. Jeg betalte innbetalingene mine, noe skjedde med min DNB bank og pengene til Santander kom ikke frem og før jeg fikk rettet opp feilen sendte de det til inkasso.
Tilbyr konkurransedyktig rente, så økes renten etter første forfall :( Treg respons på skriftlig henvendelse til kundeservice og lite utfyllende svar... når de omsider svarer. Ikke et evt. fremtidig førstevalg.
Jeg ser dere har ringt... Grunnen jeg IKKE tar telefon... Jeg er DØV. Jeg har tilogmed sendt BREV... ENDA ringer dere. Jeg tar ikke telefon og brevet er sendt så får det bli som det bli til dere finner løsninger. Jeg har gjort mitt. Maktesløs rett og slett.
Utrolig god service, forståelse for eventuelle vansker, supre medarbeidere.