Santander har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dette selskapet har null respekt for hva de lover kundene! Umulige at de kan høre på det du sier og viser null forståelse for situasjonen din(dette gjelder generelt hele selskapet, har snakket med flere i denne bedriften). Hadde avtalt betalingsfri måned med dem 2 måneder i forveien og da jeg ga beskjed til dem om å ordne det, plutselig så får jeg blank NEI. Dem har ikke respekt for kunden og dem retter ikke opp feilen sin og hjelper kunden, isteden repeterer dem samme replikken flere ganger slik at kunden selv gir opp til slutt. Meget søppel og dritt selskap! Kommer aldri til å ha noe med dem å gjøre i fremtiden og anbefaler folk om å heller velge noe annet fremfor disse lavmål folk.
Kundebehandlingen deres er katastrofalt horribel. Jeg betalte innbetalingene mine, noe skjedde med min DNB bank og pengene til Santander kom ikke frem og før jeg fikk rettet opp feilen sendte de det til inkasso.
Tilbyr konkurransedyktig rente, så økes renten etter første forfall :( Treg respons på skriftlig henvendelse til kundeservice og lite utfyllende svar... når de omsider svarer. Ikke et evt. fremtidig førstevalg.
Jeg ser dere har ringt... Grunnen jeg IKKE tar telefon... Jeg er DØV. Jeg har tilogmed sendt BREV... ENDA ringer dere. Jeg tar ikke telefon og brevet er sendt så får det bli som det bli til dere finner løsninger. Jeg har gjort mitt. Maktesløs rett og slett.
Utrolig god service, forståelse for eventuelle vansker, supre medarbeidere.
På 1,5 år er renten økt fra ca 4% til 6,5%. Greit at renten er satt opp hos Norges Bank, men det er bare 0,75%. Dette gjelder MC-lån. Har til sammenligning et billån hos Møller Finans, her er renten satt opp 0,5% i samme periode.
Hadde et normalt bilån med under 6 prosent rente fra denne banken. Etter tre år oppdager jeg tilfeldig at renten er satt opp til 9 % !!!! Ringte dem og spurte hvorfor i hel.... Jeg har meget god sikkerhet, svært stabil god inntekt og fikk til svar: Ditt lån har høy risiko for oss. Forbanna kjeltringer. Jeg har vært kunde hos dem i 28 år med over 18 biler finansiert , men nå er det f#%n meg slutt. Hold deg langt unna Santander!!!
Ringt idag fer ordne opp i ting. Møtte verdens verste sure og gretne dame av kundebehandler. At sånn følk har låv vera kundebehandlera det fatte æ itj, 0 hjelp å få. Så hold dokk unda dritt firma her som f#%nnitj vise respekt fer pårørende etter dødsfall. Så elendi kundebehandlera. skjerp dokk
Santander er i seg selv et fint selskap. Jeg har benyttet meg av både handlekonto og leasing uten problemer de siste 8 år. Nå har jeg lest at Santander har en stygg uvane å ringe sine kunder dersom betaling uteblir. Jeg ble ringt i dag og fikk et svært dårlig inntrykk av vedkommende som ringte. Forfall var 3. september, regning ble betalt 6. september ettersom jeg var utenlands. Nå er det tirsdag, og tror du ikke de ringer for å si at jeg ikke har betalt. Jeg har benyttet meg av flere selskaper til ditt og datt, men dette syns jeg ble useriøst. Dersom en kunde har dårlig historikk, så kan jeg til nød ha forståelse for det, men ikke ved 3 dager over forfall med en plettfri historikk fra tidligere. Jeg håper Santander leser disse tilbakemeldingene og får bukt med en svært uheldig praksis. Jeg har forståelse for at folk som ikke alltid kan gjøre opp for seg nekter å ta telefonen. Det kan bli som telefonterror. Nei, Santander, slutt med det der, ev. ha en bedre oppfølgingsplan. Direktekontakt mellom selskap og forbruker om penger er aldri heldig, spesielt når man driver bank.
Synes de er flinke å hjelpsomme. Hvis du ringer er det kort tid for å få hjelp. En annen ting jeg liker er att de har betalingsfrie måneder.
Solgte min motorsykkel hvor kjøper hadde full finansiert kjøpet hos Santander. Han hentet sykkelen mandag kveld og pengene var på min konto tirsdag etter kl.12:00 Veldig bra info fra Santander i forbindelse med oppgjør og fremgangsmåte!!
Styr unna. God rente for å lokke kunder, men hever renten minst 4 ganger i året. Mye om gangen..
Hold dere langt unna selskapet. Det er Kun hodebry. Alt med dette selskapet er gærnt. Burde ikke hatt den ene stjernen heller.
Betalte 10 dager før forfallsdato og ender da med straffegebyr på kr. 350,-
Santander øker rente bestandig.....Bra tilbud i begynnelsen men så øker dem rente etterhvert 1, 2, 3 ganger osv.. Jeg husker ikke hvor mange ganger de har økt rente i løpet av 4 år. Nå ligger rente på 9.21%. Gå og bruk SANTANDER hvis dere synes at denne renten er så interessant.
De ringte meg på hustelefonen opptil flere ganger om dagen, fra flere forskjellige numre, som hos gule sider er registrert på Santander. Etter x sekunder blir den satt over til min mobil. Da legger de på. Til slutt svarte jeg på hustelefonen, og da påstod de at jeg hadde en ubetalt regning på kr 420 hos dem. Men de kunne ikke svare på hvilken regning det gjalt, eller når betalingsfristen var utløpt. Da jeg stilte spørsmål om hvorfor de ikke sendte purring skriftlig som andre banker, osv ble de svar skyldig. Til slutt ble jeg satt over til kundeservice, som skulle gi meg detaljer om hvilken regning det gjalt, men der ble jeg satt i kø, så jeg la på. Siden har jeg ikke hørt noe mer.