Santander har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Greie folk å snakke med, alltid behjelpelig når vi spør om ting, Det er aldri problem når vi vil snakke med kundeservice
Flinke, hyggelig folk som hjelper deg på en god måte
Veldig serviceinnstilte. Enkelt og greit. Eneste er at det tar lang tid før man kommer gjennom, på telefonen. Og det var mye som ble repetert for ofte, når man ventet på svar.
Raskt med svar, tilgjengelig, ok kundeservice, god forsikring ordning
Alt fungerer bra og funksjonene er enkle i nettbanken....Og t o m litt rente som kapitaliseres månedlig på innskuddet i motsetning til lokalbankene..👍👍
Veldig hyggelige folk som jobber der🙂så eg fikk ett godt inntrykk, så min oppfordring til dei som bruker Santander, ikke nøl med og ta kontakt om de er noe du lurer på🙂
Jeg fikk avslag på økning av kredittgrensa på 75000 kr. som jeg har, til en kredittgrense på 100000 kr.! Enda jeg ikke har gjeld og alt annet er i skjønneste orden i min økonomi! En frekk og nedlatende dame av kundebehandler som var lite imøtekommende, som mente deres rettningslinjer var helt normale og som mente jeg måtte huske nøyaktig hva jeg tjente! Da jeg ble spurt om min lønn i forbindelse med økning av kredittgrensa. Da jeg i utgangspunktet ikke var forberedt på dette, da jeg ville bare øke kreditten min med lusne 25000 kr.! Jeg ringte et firma som jeg har allerede 100000 kr. i kreditt på kredittkort hos. Jeg forklarte de om at Santander ikke tok hensyn til bankinnskudd og andre viktige ting som er viktig for kredittgrensa. De stillte seg fullstendig uforstående til Santander sin strenge praksis når det gjaldt kredittvurdering og deres dårlige kundeservice. Noe som de ikke praktiserte og ikke slik de behandlet sine kunder på en slik dårlig måte. Dette fører til at jeg vil bruke mitt Santander kredittkort mye mindre! Dårlige renter på sparekonto hos Santander også! Styr unna Santander!