Santander har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Forferdelig lang ventetid for kundeservice, må sitte i kø i minimum 25 min hver gang jeg ringer. Da de sende meg betalingsinfo til meg på SMS var det feil kontonummer! De klarer over hodet ikke kommunisere med andre banker og kunder. Ingen nettbank å logge inn i for å sjekke saldo på lån! GRUSOMT!!!! Anbefales ikke!
Ikke lån penger til bil viss du er ung gutt. Selv om du har fast trekk fra bank og banken kan bekrefte det og kontoutskriftene viser det så samme, så blir de nedringt fra Santander med beskjed om at de ikke har betalt. Det kommer opptil flere purringer på samme fakturanummer etter pengene har blitt trekt. Dette gjelder ikke bare min sønn, men også flere av hans venner har opplevd det samme. Når man prøver å ta kontakt kommer man ikke igjennom på telefon. Ringte opp nummer som min sønn ble kontaktet på og fikk bekreftet min mistanke. De skulle selvsagt ordne opp i detter, men spurte verken etter navn, fødselsnummer og kundenummer, kan ikke være så lett å orden noe uten disse opplysningene!! Så til alle unge gutter, styr unna !!!
Santander lovet muligens å refundere brukt beløp, i ettertid betalte de inn på konto siden jeg ikke hadde mottatt varer og tjenester, men de trakk ut pengene, og dermed ble av den grunn overtrukket. Jeg mener de skulle ha sperret kortet når de visste at prosedyren deres var bare å betale inn og ta ut senere. Resultatet ble nedbetalings avtale, i regnskapet ser det ut som 10000 kr forsvinner i Santanders favør og advarer alle å ha noe med dem å gjøre.
Selv etter nedbetalt lån fortsetter de å sende regninger på en forsikring jeg ikke har opprettet. Kundebehandler krever allikevel inn penger etter klage. Styr unna for enhver pris.
Har sendt mail, har spurt chat dama, og ingen opplysninger å få hvor kan jeg se resterende billån? syns det er for dårlig
Fort svar, enkelt prosedyre. Veldig enkelt webside
Generelt misfornøyd, spesielt med tilgang og løsninger for innlogging på min side.