Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Nå er berget nådd. Ventet i det lengste og ga de en sjanse etter oppkjøpet. Nettbanken forsvinner, prisene på fond doblet, mikrospar forsvant og barnekortet forsvinner. Tragisk. Fikk telefon fra de når jeg flyttet fondet og hun spurte om grunnene og hadde null svar på hvorfor jeg skulle bli. Tror faktisk hun var fortvilet over situasjonen også.
Byttet først ut dagligbanken pga Apple Pay, nå har jeg flyttet fondene til Kron pga forhøyet pris og stor skuffelse over å bli tvunget inn i Norges dårligste bank, DNB.
Ingen ungdomskort, nettbank eller appel pay etter oppkjøp fra DnB. Å gå tilbake på tjenester som ytes og sette opp prisen på andre tjenester etter et oppkjøp, er det samme som å si by, by til kundene. Vært kunde siden oppstart, men nå er det snart over
Prøvde fondskonto lenge,uten å få relevant hjelp, lån til bolig steg uforholdsmessig mye, banken sa heller ikke fra om andre økninger som kom "snikende" uten at en tlf, endret på den avgjørelsen, så etter ca 20 års trofast kundeforhold har jeg nå flyttet til Obos banken!
DnB har ødelagt Norges beste bank. De driter i kundene og fjerner ApplePay og nettbanken som er mye mer brukervennlig enn DnB sin. Etter 23 års trofast kunde er jeg nå ferdig med Sbanken
Hele ideen med Sbanken på 2000 tallet (opprinnelig Skandiabanken) var å være et «no-frills» alternativ (first price), men et reelt bankalternativ til domminerende og kostnadsdrivende DNB. Langt fra alle kunder i et marked trenger å betale for alle tjenester i en bank. Fullservicetilbudet DNB (hvor staten er største eier) har systematisk kjøpt opp konkurrenter siste 30 år: Postbanken, Vital, Norlandsbanken og NOR. Nå har DNB målrettet fjernet nok en differensiert konkurrent i banknorge med et oppkjøp, slik at de kan øke prisene marginalt til alle sine kunder - som er uhyre lønnsom og lite merkbart for de fleste. Gratulerer til Konkurransetilsynet (staten) for å ha utfylt sin samfunnsoppgave.
Med denne kundebehandlingen er det beste nå å legge ned. Et minimum burde i alle fall være få velge selv mellom sbanken og/eller dnb. De som jobber i Sbanken blir dessverre skadelidende. De gjør så godt de kan.
Først så kutter de ut applepay, så nettbanken og setter opp prisen på fond. Hva blir det neste? Jeg sier takk for meg, etter 23 år som lojal kunde
DNB gjennomfører en styrt avvikling. Tjenester tas vekk, de fantastisk gode nettbanken forsvinner, det samme gjør appen, og gebyrer popper opp. Men bare det at Norges verste (minst kundevennlige, griskeste, og mest umoralske bank, DNB), eier konseptet, er mer enn nok til å styre unna. De er først med å heve renten, og sist til å senke den, og er flere ganger tatt for brudd på hvitvaskingsloven.
Ingen bank som er bedre enn ruinene etter Sbanken. Det sier litt om hvor dårlig norske banker er. Synes det er trist at Sbanken er i stor forandring. Jeg har ikke merket særlig til endringene. Avventer og ser, kostnadsbildet er det samme foreløpig. Ingen annen bank kan gi meg det Sbanken gjør i totalpakke. Bankene later til å ikke forstå kundenes behov. Sbanken er bra for meg enn så lenge. Kan ikke noen starte opp en ny bank og ta over der hvor nå Sbanken slipper.
Etter 24 år, med et lavt 9710 kto nummer, er det med sorg at restene av kundeforholdet blir flyttet. Takk for en fin tid! Helt frem til gribben kom og sakte men sikkert tok fra dere identiteten, gullet og servicen som vi alle elsket. Håper der ansatte finner dere et godt sted å være slik at det kan smitte over. Det dere fikk til i sBanken var helt topp! Foreløpig er det Bulder som skal får prøve seg for min del.
Først så skulle det ikke bli noe særlig forandring..så kom det litt og litt til at vi sletter kortene dine og nettbanken og dere går over til DnB sin..med gebyrer langt høyere enn mange andre banker så klart.Her var det bare å forlate et synkende skip eller et kapret bank rettere sagt!!sparebank vest tok meg imot med super service og hyggelig medarbeidere 😊👍
Blir dessverre DNB nå. Går over til Bulder som er et «konsept» i utgangspunktet.
Boliglånet ble uten mitt samtykke overført til DnB. Null informasjon i forkant.
Som kunde blir jeg nå gradvis innlemmet i systemet jeg flyktet fra, Dnb. Tjenester jeg har benyttet i årevis legges ned og gebyrer og kostnader øker. Eieren har kun ett mål, det er ikke lenger å tilby den beste banken, men å gi best utbytte til sine aksjonærer. Knytningen til DnB blir nå for tett. Har vært med fra dag én 😫
Nå forsvinner Sbankens egen app. Blir nok sakte men sikkert slukt av DnB.