Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Tragisk at de fjerner nettbanken for oss som må bruke pc. Vi er mange eldre som begynner å se dårligere og som ikke klarer like godt å betjene nettbanken via mobiltlf. Vi er derfor avhengig av å benytte pc, en mulighet dere nå fjerner. Skammelig.
Der mista Sbanken meg som kunde, fordi kundeservice er for dårlig og gjør feil, renten på sparekontoen er for dårlig, og fordi de gjorde et alvorlig forsøk på å lure meg.
Alt fungerte bra frem til nå. Kommer til å fortsette å bruke banken fremover.
Norges beste bank overtatt av Norges rævabank. Flytter til Himla bank med et smil om munnen. Der svarer kundeservice på under minuttet. Show it up your a.. DNB
Sbanken blir slaktet bit for bit av DnB. Nettbanken forsvinner, og kundene blir lurt trill rundt.
Har hvert stor fornøyd i mange år men skiftet. Kundeservice, renter, boliglån, mellomfinasiering, enkelhet alt er verste på dagens marked. Betalar evt gjerne mer rente og får god service men ikke hos dnb. Hvis du er fornøyd med dnb så er din personlige økonomisk sans og forventning ikke akkurat øverste hylle 😊
Løgn at de ville fortsette som før sammenslåing. En stor tabbe av Konkurransetilsynet
Absolutt ikke en bank å vurdere lengre. Kundeservice som hadde liten ventetid har du typisk 20 foran i køen på. Rammelånet er mindre fleksibelt og ikke minst kun tilgjengelig igjennom mobilapp og ikke web. Nå dessverre bare et alternativ å bytte fra og ikke til.
Skuffet etter oppkjøp av DnB. Anbefaler alle til og flytte over til KLP banken. Enkel nettbank/mobil, kan bli noe bedre. Tilbyr ApplePay, hurra! Super god kundeservice.
Har vært kunde i Sbanken i 18 år, så det er trist å se at DNB på kort tid har rasert både banken og ryktet til det som før var Norges desidert beste bank. Dagens fantastiske app og nettbank legges ned, priser og gebyrer øker, og vilkårene blir dårligere. Sjokkerende hvor lite DNB forstår seg på kundemassen de har kjøpt. Jeg ga dem en sjanse etter oppkjøpet, men de viser med all tydelighet hva de står for. Styr unna! Dette er ikke annet enn DNB i annen drakt.
Med denne kundebehandlingen er det beste nå å legge ned. Et minimum burde i alle fall være få velge selv mellom sbanken og/eller dnb.
Jeg har vært en meget fornøyd kunde i Sbanken i 21 år. Nå etter Dnb sitt oppkjøp, fjerning av nettbanken og økende priser så finner jeg meg en ny lokal og bedre bank. Det er fantastisk å lese dagens siste utspill fra Sbanken; At de lytter til kundene.... - og alt annet de endrer/innfører rettferdiggjøres gjennom tomme ord.
Etter at Dnb kjøpte opp Sbanken er det dessverre ingen grunn til å bli værende. Vi blir tvunget over til Dnbs løsninger (og gebyrer), uten at vi får informasjon annet enn gjennom media.
Har benyttet Sbanken i mange år. etter at DNB tok over, har kvalitet forsvunnet. Sparerente er ikke konkeransedyktig.
Høye priser, lang ventetid på support, lytter ikke til kundene, gammel løsning var 10/10 dessverre har de fjernet alt som var bra før.
Nettbanken er blitt vesentlig dårligere: brukergrensesntt, oversikt, hastighet - også tifen det tar for å se transaksjonene i de ulike konti. Fortviler over det hele!