Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
En oversiktlig og enkel nettbank. Rimelige bebyrer.
Veldig god kundeservice - Hyggelige og imøtekommende, hjelper deg med det du lurer på og ikke minst svarer raskt. Appen på mobil kunne vært litt forbedret. En enkel bank med mange muligheter. Men er veldig oppgitt over at Sbanken ikke tilbyr bankkort med ID, håper de ordner dette.
Meget godt fornøyd med Sbanken. Veldig enkel og oversiktlig nettside og app. Lett og kjøpe fond og aksjer, og svarer raskt på henvendelser. Spesielt over chat. Sjeldent tekniske feil eller lignende. Meget godt fornøyd.
Vet ikke hvordan det er med andre banker, veldig godt mulig de alle gjør det, men denne ihvertfall selger informasjonen din til 3. parter og gjemmer seg bak "metadata"-unnskyldningen. Ved spørsmål om dette er med i kundekontrakten ignorer de deg. I tillegg tilbyr de ikke kort uten contactless teknologi, alle kunder som ikke hadde det ble tvunget over til denne scamme teknologien. Sist virker det som det er apekatter som driver banken, da de nå igjen, slik de hvert år, ser ut til å ha blitt overrasket over pågangen til nettbank 3. juledag og dermed ikke er istand til å sende ut bekreftelses-SMS som er nødvendig for innlogging. Dette til tross for at banken nå er 20 år gammel. Alt i alt latterlig dårlig drittbank.
Virker ikke like opptatt av å tjene penger til aksjonærene.
Perfekt nettbank og bra kort som også kan brukes i apple pay.
Banken som gav oss de muligheter vi trengte da andre ikke så vårt potensiale.
Eneste Bank hvor alle vurderinger står på pluss siden. De har knekt koden når det gjelder kundeforhold. Jeg har sett og vurdert omtaler ang bankene sine kundeforhold. Og S bank har behandlet alle kunder likt enten du er rik eller fattig, men ærlig.. Det er min mening. Ikke alltid like lett å være kunde når du oppsøker banken for å få veiledning og hjelp. Ikke alltid lett å være kunde når en sliter med å få endene til å møtes om du er alene med ansvaret for hus, hjem og barn. Ikke alltid lett å spør om et lite kortsiktig lån for å komme over kneika, det er en og føler seg liten, mot overmakta. Ikke alle passer i jobben som bankfunksjonæren.
Jeg har boliglån i Sbanken, med belåningsgrad under 50% av boligverdi. Så jeg har deres beste rente, og jeg finner nesten ikke bedre rente annet sted. For meg er det viktig at jeg kan gjøre endringer i månedlig avdragsbeløp uten gebyr, og det er veldig enkelt. Brukervennlig nettbank på pc og mobil.
Dårlig kundeservice, forferdelige kundebehandlere som er frekke og ikke har ett ønske om å hjelpe deg. Trekker ting uten at du er klar over det, og de klarer ikke å rette det opp.
I moved to Sbanken to use the "min økonomi" section which provides helpful categorisation and budgeting features. However, they seem to have closed this facility without providing a replacement. Unfortunately I'm going to be moving to N26 instead, which provides at least some of these tools, and are working on more.
Veldig oversiktlig nettbank. Hyggelig å hjelpsomme når det er noe enn lurer på. Å god hjelp til å spare i aksjefond. Byttet bank for flere år siden da dere hadde den laveste boligrenten.
+Billigere fond enn hos de fleste andre tilbydere +Lav rente på boliglån om man har høy egenkapital +Rask og bra kundeservice via chat, lang åpningstid +Oversiktlig design +Lett å finne priser og betingelser -Dyr kurtasje -Litt lite utvalg på fondsiden
En enkel bank med god oversikt over egen økonomi. Enkelt å få kontakt med saksbehandler ved behov.
Alltid en form for teknisk feil med appen, kundeservice er veldig lite beleilig. Helt elendig tjenesteapp og dårlig bank generelt slik den er nå.
Følger opp med gode oppdateringer på nett. Meget bruker vennlig.