Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vært kunde siden 2000. Fra å være intuitiv og brukervennlig til null oversikt... :@
Har vært kunde hos Sbanken i10-15 år og har vært godt fornøyd. I det siste har overføringer til kontoer i SBanken fungert dårlig (satt over penger fra annen bank som ikke kommer frem). Billånet ble plutselig flyttet til dnb uten at jeg fikk noe beskjed. Ny app er forferdelig. Kommer ikke gjennom hverken på chat eller telefon (chat avsluttes med info om at køen er for lang og at den derfor avsluttes). Vil bort herfra så raskt som mulig
Etter en time og fire minutter fikk jeg kontakt med en kundebehandler som kunne beklage ventetiden. Vi klarte også etter hvert å løse problemet ved å (i) slette og reinstallere appen, og (ii) gå inn på telefonens Innstillinger, Generell styring og Dato og tid og skru av og så på igjen "Automatisk dato og klokkeslett" og "Bruk 24-timersformat" (ikke spør meg om hvorfor eller hvordan, men det funket). Gir tre stjerner for denne.
Tvungen til å bruke DNB sin nettbank da de kjøpte opp SBanken. Chatten krasjer. Den nye appen har feil etter feil. Kontoinformasjon mangler etter flere dager. Nettbankens design har de hentet fra 1990-tallet. Lite bruker vennelig. Appen manger funksjoner. Men "alt blir som det var før" sa de. Yeah right.
DnB's overtakelse av SBanken har fjernet fleksibilitet og brukervennligheten som var.
Elsket Skandiabanken og Sbanken, men etter DNB sitt oppkjøp har det bare blitt verre og verre mtp nettbanken som er fjernet, dårlig kundeservice (sbanken sin kundeservice var fantastisk). Generelt sett bare trist
Min sønn på 16 år var kunde i Sbanken. Da de i påsken 2024 lanserte en ny app ble han automatisk overført til DNB fordi de plutselig ikke kunne ha kunder under 18 år i Sbanken lenger. DNB driver å sakte men sikkert dreper Sbanken. Jeg anbefaler ingen å bli kunde i Sbanken med mindre de egentlig ønsker å være kunde i DNB.