Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Etter en time og fire minutter fikk jeg kontakt med en kundebehandler som kunne beklage ventetiden. Vi klarte også etter hvert å løse problemet ved å (i) slette og reinstallere appen, og (ii) gå inn på telefonens Innstillinger, Generell styring og Dato og tid og skru av og så på igjen "Automatisk dato og klokkeslett" og "Bruk 24-timersformat" (ikke spør meg om hvorfor eller hvordan, men det funket). Gir tre stjerner for denne.
Tvungen til å bruke DNB sin nettbank da de kjøpte opp SBanken. Chatten krasjer. Den nye appen har feil etter feil. Kontoinformasjon mangler etter flere dager. Nettbankens design har de hentet fra 1990-tallet. Lite bruker vennelig. Appen manger funksjoner. Men "alt blir som det var før" sa de. Yeah right.
DnB's overtakelse av SBanken har fjernet fleksibilitet og brukervennligheten som var.
Elsket Skandiabanken og Sbanken, men etter DNB sitt oppkjøp har det bare blitt verre og verre mtp nettbanken som er fjernet, dårlig kundeservice (sbanken sin kundeservice var fantastisk). Generelt sett bare trist
Min sønn på 16 år var kunde i Sbanken. Da de i påsken 2024 lanserte en ny app ble han automatisk overført til DNB fordi de plutselig ikke kunne ha kunder under 18 år i Sbanken lenger. DNB driver å sakte men sikkert dreper Sbanken. Jeg anbefaler ingen å bli kunde i Sbanken med mindre de egentlig ønsker å være kunde i DNB.
Det var en perfekt bank med topp app frem til DNB overtok og ødela den fullstendig. Alt som DNB sa ville ikke skje skjedde over tid. Ikke tilfeldig at bare DNB har en verre rating Hold deg unna!
Umulig å komme inn. Min disponent kommer ikke inn. Umulig å få kontakt med banken.