Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Tungvinte låneprosedyrer og elendig kundebehandling. Service er et fremmedord i Skandiabanken.
Skandiabanken er rett og slett den beste nettbanken. Bygget opp på enkle og like vilkår for alle, uten en drøss av kundeprogrammer med ulike priser. Har vært kunde i 12 år, og dette er fortsatt min hovedbank, ikke fordi det er komplisert å bytte, men fordi det er den beste banken. Bruker også banken til fondshandel. Det som kunne ha blitt bedre er renten på vanlig innskudd, for der klarer de ikke å konkurrere med andre banker.
Banken som ikke tar gebyrer for alt og gir god kundebehandling til sine kunder. Rentene på sparing kunne vært bedre, men ellers meget fornøyd! Nettbanken og mobilbank er også veldig bra!
Gebyrfritt. Blandt de billigste på boligelån, og enkelt å flytte lån. Byttet til Skandiabanken fra DNB, sparte tusenvis pr. år. Anbefales.
Enkel og grei webside, løsningsorientert og hyggelige saksbehandlere. Gode betingelser. Rask vurdering.
Banken har egne regler som er i strid med Personvernlovens §4.
Nettbank funker veldig bra til alt. Pluss for lave gebyrer og mulighet for spareavtale i fond. Gode på generell kundeservice. Det som trekker ned er når man må endre lånebetingelser, skal flytte og trenger mellomfinansiering og slike ting. Kundeservicen på akkurat dette området tror jeg ligger under middels. Det er null fleksibilitet og saksbehandlerene er trege og ineffektive. Virker veldig byråkratisk. Renter er nogenlunde greie på lån og dårlige på sparing.