Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har vært kunde i Skandiabanken i mange år og er veldig godt fornøyd på alle måter. Enkel å bruke de forskjellige tjenestene også for en som ikke er så datakyndig, og trenger en hjelp, er kundetjenesten topp og alltid tilgjengelig.
Har vært kunde i Skandiabanken i mange år, har bare positive erfaringer derfra. God service og alltid hyggelig personale. Anbefaler banken til alle!
Oversikt og enkelthet. Den minst pompøse banken i Norge!
Hyggelige medarbeidere på chat. Dette sier mer om min hukommelse enn bankens service, men... Er det mulig å få til en system hvor banken sender en melding (sms) når man forsøker å bruker kortet i utlandet og har glemt å oppheve den regionsperren? Det vil også være en tips hvis kortet er stjålet - å få en melding som f. eks. "Når du er i Hellas må du huske å oppheve regionsperren".
Lav innskuddsrente er jo ikke denne bankens feil... :-)
Hvis skandiabanken lager bankkort med bilde, blir bedre.
Skandiabanken er lett å bruke selv for oss som er mer enn godt voksne. Er det noe vi lurer på, så er det alltid hjelp å få, av hyggelige folk. Det eneste jeg irriterer meg over av og til er at jeg får beskjed om at innloggingskoden er feil på iPaden, selv om jeg VET at jeg har tastet riktig. Koden sitter i fingrene, men den må tastes sakte for å bli godtatt.