Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hadde konto i både DNB og Sbanken. Ved sammenslåing mistet jeg tilgang til begge appene
En kjempestor takk til DNB som på kort tid har greid å ødelegge Norges desidert beste bank. Etter "oppdateringen" eller rettere sagt utraderingen av Sbanken i påsken, rant begeret over og bank bytte ble et faktum etter å ha vært kunde i Sbanken over 9 år. Når er nå skal benytte seg av nettbank er det den trauste og utdaterte løsningen til DNB som ligger i bunn, en løsning som ikke har vært igjennom noen form for endring eller forbedringer de siste 15 år.
forvirrende, rotete, føler jeg har mistet oversikt. Kan betale fra noen kontoer men ikke alle. La inn forfallsdatoer som rett og slett ble tilbakestilt av appen!!
Jeg kommer ikke inn i appen og nettversjonen er lagt ned. Da blir det vanskelig å følge med på kontoen.
Etter å ha vært kunde i Sbanken (tidl. Skandiabanken) i snart 20 år, ble jeg utsatt for bedrageri. Mine fond, BSU og øvrige sparekontoer ble tappet, og flere millioner kroner ble sendt omkring til bedragere selv, hans familie og venner. Sbanken tilbyr null hjelp, og de tar null ansvar for at de tillot en bedrager å gjøre det han gjorde, uten så mye som en telefon til meg for å undersøke om alle disse transaksjonene faktisk skulle utføres. Ikke bare en kundeservice i denne banken noe av det verste jeg noensinne har opplevd, men det går flere uker mellom hver gang jeg i det hele tatt får et svar hvor de sier at de ikke har tenkt til å løfte en finger for å hjelpe en kunde som har hatt flere millioner kroner stående hos dem. Betingelsene er heller ikke hva de en gang var. Etter mer enn et år med skriftlig dialog med banken, hvor jeg får negativt svar etter 4 til 8 uker på hver eneste mail jeg sender, er grensen nådd. Det finnes gumstigere banker i fleng, og når sikkerheten i Sbanken er fullstendig fraværende, vil en hvilken som helst annen bank være et bedre alternativ enn denne søppelbanken
Bare å stille seg i rekken av dårlige anmeldelser. Rekken av elendige avgjørelser er endeløs, likeså inkompetansen hos konkurransetilsynet. All honnør til DNB som kom seg unna med tidenes scam og brutte løfter. Sbanken er satt på siden, innnovasjonskulturen effektivt kneblet og kundeflukten er reell.
Har hatt Sbanken i mange år og vært svært fornøyd. Etter at Sbanken ble kjøpt opp av DNB har tilbudet sakte men sikkert blitt dårligere og dyrere. Det begynte med at prisene på indeksfond ble økt, fortsatte med at appen ble erstattet av en brukbar men dårligere løsning enn den gamle Sbanken appen og at nettbanken til Sbanken ble nedlagt. Bankkortet til sønnen min ble også kansellert av en eller annen grunn, når jeg skal bestille nye kort viser det seg at jeg er nødt til å ringe kundeservice og opprette et kundeforhold for han i DNB slik at vi har kontoer i forskjellige banker. Alle som har barn vet at det det fungerer svært dårlig at barna må vente til neste virkedag for å få overført penger. Vis jeg må opprette et nytt kundeforhold for å få bankkort til sønnen min blir det IKKE i DNB.