Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har hatt Sbanken i mange år og vært svært fornøyd. Etter at Sbanken ble kjøpt opp av DNB har tilbudet sakte men sikkert blitt dårligere og dyrere. Det begynte med at prisene på indeksfond ble økt, fortsatte med at appen ble erstattet av en brukbar men dårligere løsning enn den gamle Sbanken appen og at nettbanken til Sbanken ble nedlagt. Bankkortet til sønnen min ble også kansellert av en eller annen grunn, når jeg skal bestille nye kort viser det seg at jeg er nødt til å ringe kundeservice og opprette et kundeforhold for han i DNB slik at vi har kontoer i forskjellige banker. Alle som har barn vet at det det fungerer svært dårlig at barna må vente til neste virkedag for å få overført penger. Vis jeg må opprette et nytt kundeforhold for å få bankkort til sønnen min blir det IKKE i DNB.
Var verdens beste, nå har den blitt helt ubrukelig. Brukervennligheten - som var det store fortrinnet - har blitt helt borte etter nylansering av appen. Med konto/lån i Sbanken må man nå ligge inn i dnb.no for å f.eks se lånet eller kontakte kundeservice. Men for å få til dette må man inn i "fullversjonen". Den er det plent umulig å komme til om man er å en telefon (kommer automatisk til dnb sin mobilbanken - som er noe helt annet), og det er man jo ettersom Sbanken nå bare finnes i app. Når man først kommer til "fullversjon" er den designet for PC på begynnelsen av 2000-talle. Altså helt ubrukelig på telefon. Du må altså forholde deg til to banker, og har både telefon og PC tilgjengelig, for å sjekke helt enkle ting. I tillegg har de gjort lånet avdragsfritt uten å spørre, og gjort om sparekontiene til brukskonti uten å spørre.
Har vært superfornøyd med Sbanken i over 20 år og hadde tro på at dette ville fortsette selv etter oppkjøp av DNB. Trodde ikke i min ville fantasi at en så stor bank kunne tillate seg å ødelegge en bank som har hatt topp tilfredshet i så lang tid! Hvorfor ønsket DNB å først kjøpe opp Sbanken og deretter ødelegge den?
Kan ikke logge inn på en PC lenger!!! Må ha med mitt eget nett brett på jobb eller når man skal ut å reise, om det så er bare på en liten tur! Jeg klarer ikke å "operere" min konto på en bitte liten telefon! Føler jeg blir kastet ut av Sbanken, vært kunde der siden de oppstod. Nå er jeg på vent på telefonen, og det har ALDRI tatt såååååå lang tid før. Jeg har vært super fornøyd med S banken, de har svart raskt og jeg har kunne styre den på en stor skjerm-PC. Takk for meg!!!
Som alle andre har jeg vært storfornøyd i over 20 år, en nettbank som var lett å bruke. Mobilappen er uferdig og knotete å bruke, så jeg sier takk for meg. Regner med at S Banken er borte om et par år, og det var vel hva DnB ville med oppkjøpet
DnB har ødelagt SBanken. Kundeservicen er mye dårligere, den nye appen er dårligere, og kontoene til barna ble tvangsflyttet til DnB, med dertilhørende forvirring og ekstraarbeid for oss. Vi sier takk og farvel til SBanken etter 20 år og kommer aldri til å skifte til DNB, ikke mot betaling
Appen varsler ikke om meldinger, slik når en betaling ble kansellert, får man det ikke med seg, når det er i arbeidstiden. Det er ikke mulig å beveger penger mellom egne konto i helgen. Dem som investerer i utlandet blir kastet all slags mulige problemer fordi alt skjer bare i arbeidstiden. DNB er som gamle embedsmenns Norge.