Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Etter at DNB fikk kjøpe sbanken har det gåt rasket nedover. Den siste spikeren i kista er at de fjerner applepay. En absolutt showstopper for meg; dette var den mest nyttige funksjonen i dagligbanken for min del. Synd, for både appen og nettbanken er bra, med gode funksjoner for mye. Regner med dette også kommer til å bli dårligere etterhvert; det er ingen grunn til å tro noe annet nå som DNB har fått kloa i dem. DNB bryr seg nemlig ikke om kundene overhode. Raseringen av sbanken er et tydelig eksempel på det.
Alt bra fjernes når de ble en del av DNB. Først Apple pay, hva er det neste? Skal de fjerne muligheten til å betale med kort?
Fikk denne på mail i dag: Etter 27. august 2023 kan du ikke lenger bruke Sbanken-kortet ditt til å betale med Apple Pay. Du kan bruke tjenesten som normalt frem til det. Det er en skam at DnB fikk lov å kjøpe SBanken og nå begynner vi å se resultatet av det. De som har lån hos Sbanken (eller nå DnB) kan vel forvente at de snart også får Norges dårligste rente i kjent DnB stil samt at du må ringe for å forhandle 5 ganger i året. Lav rente har de derimot på sparekonto. Glad jeg byttet til Bulder Bank for en god stund siden og bare har Sbanken fordi jeg har noen aksjer som ikke kan flyttes.
Jeg var skeptisk til fusjoneringen med DNB, men valgte å se det an. Etter melding i dag om at de ikke viderefører avtalen med Apple Pay, var det spikeren i kisten for meg. Jeg har vært veldig glad i banken i alle de år jeg har vært kunde, men nå må jeg dessverre bytte bank. Jeg stoler ikke på DNB.
Når de velger å avslutte støtte for Apple Pay er uaktuelt å bruke de lenger. Synd at Sbanken er blitt DNB. Finnes mange andre bedre alternativer.
Endelig fått byttet bank. SBanken var jeg kunde hos I mange år. Mulig for lojal, for ser nå hvor mye jeg sparer på rente osv i ny bank. Hadde nok blitt i Sbanken hadde ikke Norges griskeste bank DNB kjøpt dem. Flyttet i sin tid fra DNB til Skandiabanken fordi de var dyre.
Søkte om lån hos sbanken . Tok 5 uker å få svar (de reklamerer med svar med en gang). Ved kontakt med kundeservice fikk jeg hver uke lovnad om at svaret var nært å komme. Useriøst. Skjønner ikke hvordan denne banken kan ha de mest tilfredse bankkundene i Norge?