Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Nettbankens funksjonalitet er bra. Kundeservice trenger å forbedres. Forøvrig har de middelmådige betingelser, valgte Bulder bank etter oppkjøpet av DnB.
Siden starten av kundeforholdet har det vært svært vanskelig å få tak i banken, og om det var noe ifht lånet eller kontoen tar de aldri kontakt med deg for å informere men du ender opp hos inkasso eller med purregebyr. Selv om du egentlig hadde en mer enn godt nok oppfylt konto hos de, og opprinnelig en avtalegiro.. Jeg er bare så utrolig glad for å innfri lånet mitt i dag og få slippe unna denne gjengen.
Ingen kontakt med kundeservice lenger etter sammenslåingen med DNB. Umulig å slette kontoer selv.
Umenneskelig kundehåndtering. Har sendt banken 5-6 mailer men får ikke svar. Har spørsmål om bankid og Vipps som ikke virker. Har ringt kundeservice men de sier bare at du må vente på mail og det skjer ikke. Snart 2 uker nå
Fikk brev at pensjonssparingen min skulle flyttes fra DNB til Sbanken. Jeg foretrekker å bestemme selv hvor jeg skal være kunde. Når DNB flytter meg, så avslutter jeg kundeforholdet i Sbanken og går til Bulder med mine innskudd og aksjer. Det får være måte på barnehage. Fy flate for en kundebehandling DNB har.
Jeg tenkte handle med krypto og blir AVHØR T som en kriminell om hvem jeg har snakket med og hvordan jeg kjenner mine venner. BANKKONTO BLE STENGT SØNDAG OG INNE I ORDEN TORSDAG. Blir bedt om allverdens dokumentasjon og skjermbilder +haugevis med spørsmål??? +++
SBanken har i bunn og grunn blitt DNB, og jeg er ikke fornøyd med DNB. Fikk nylig melding om at hele mitt kundeforhold nå flyttes til DNB, så da finner jeg en ny bank.