Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg var glad i S-banken. Idag tvangsflyttet DNB meg over til hovedtanken. Har ikke tenkt å bli der. Savner den gamle uavhengige S-banken hvor alle ble behandlet likeverdig og rimelig. Even
Lang og trofast sbanken kunde. Har sittet rolig i båten og tenkt at sbanken konseptet er såpass solid at det ville bli med videre. Dessverre ser jeg nå at etter at de stengte nettbanken og tvang alle over på DNB sin egen app infrastruktur, så har de også fjernet mange viktige funksjoner, som nå gjør at deres bankløsning ikke lenger fungerer for meg. Både løsningen og appen fremstår som halvferdig og veksler mellom funksjoner i app og det og bli sendt videre til en ekstern webside. Informasjon er vanskelig å finne, appen er ufullstendig og vilkårene har blitt like dårlige som DNB sine egene.
Etter den nye appen kom ble banken ubrukelig. Elendige funksjoner, veldig mangelfulle funksjoner og dårlig bruker grensesnitt. Fra å være med å fremme digitalisering og brukervennlighet er det nå helt motsatt. Aksje og fondshandel er tatt bort fra appen, og må nå gjøres via nettsidene til dnb. Og i tillegg til økte priser, er dette noe som ikke kan anbefales.
Etter at DnB kjøpte Sbanken har de klart å ødelegge kundeopplevelsen og jeg er på veg ut, men de klarer å trenere dette i ukevis ved å late som det er et problem å flytte aksjekonto. Det har potensielt påført meg tap av mulig gevinst ved kjøp eller salg og stor irritasjon.
Det er helt utrolig at det ble lov for DnB å kjøpe opp Sbanken. Jeg har vært kunde siden starten, og har anbefalt den til mange. Det virker som hensikten var å bli kvitt en brysom konkurrent.
Feil og dårlig info fra Sbanken ang. Overgang til "helt ny app" og avslutning av nettbanken til DNB. I ettertid viser det seg at jeg nå er kunde både i Sbanken og DNB. Jeg kan logge inn hos begge bankene , og få opp helt identisk oversikt. Jeg har ikke bedt om å være i DNB banken, kun Sbanken. Videre ble jeg informert at tilgang til nettbank ikke ville være mulig lenger for meg som Sbanken. Da kan jeg vel bare logge inn på DNB nettbanken?
Brukskonto har blitt låst i over 2 måneder. På grunn av flytting til ny bank . Er bare og si en ting MØKKABANK 🤬 En kundesenteret som ja vi skal ordne opp i dette . Men skjer der noe nei ikke i dag heller . Sist svar fra dem var ja etter påske . Men nå er påsken 2024 over så vi får se hvor lenge dem skal utsette dette .