Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har vært kunde siden Skandiabanken startet og har alltid vært fornøyd. De gangene jeg har ringt kundeservice eller brukt chat (for eksempel i forbindelse med at kortet mitt har blitt tappet i utlandet), har jeg fått fantastisk service fra et levende menneske med en gang - ikke som i andre banker der man først blir tvunget til å spørre en chat-robot. Nettbanken på mobil og PC er veldig grei og oversiktlig. Lett å søke på hvem man har betalt til - også langt tilbake i tid. Jeg har også kjøpt fond gjennom banken og er fornøyd med den tjenesten.
Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding 😍 Sbanken er en selvbetjent nettbank der kundene skal være sin egen banksjef, men vi forstår at det noen ganger er behov for litt ekstra hjelp og veiledning - og da er det viktig for oss at du får god hjelp direkte fra våre Kundebehandlere med en gang 👩🏻🤝🧑🏻
Meget godt fornøyd. Ingen gebyrer utenom årlig gebyr for bankkort med kreditt. Gode nettsider både for bankkunder og for aksjehandel.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Fornøyde kunder er det beste vi vet 🥰
Er veldig lite fornøyd med at renten på brukskonto er 0%. Fant idag også ut at min sparekto har 0% rente pga den i sin tid ble åpnet feilaktig åpnet som brukskonto. Sbank raner etter mitt skjønn sine kunder. Var skeptisk da det ble Sbank, og nå er jeg overbevist om at vi kundene har tapt på at dnb tok over:-(
Brukskontoen er ikke ment til å spare penger på, og vi kommer nok ikke til å tilby rente på brukskonto med det aller første. Vi velger å heller prioritere å gi best mulig rente på sparekonto 🙌 Hos oss har du ingen gebyrer på sparekonto, og du kan ta ut penger akkurat når og så ofte du vil. Husk at vi også utbetaler rente månedlig, så sparekontoen din får effekten av rentens rente, uten at du trenger å løfte en finger 💸 Renteendringene har for øvrig ingenting med DNB å gjøre - men skyldes at Norges Bank setter opp styringsrenten.
Veldig fornøyd med banken... Mitt trist at nettbanken ofte er nede
Så bra du er fornøyd med oss 😍 Fra tid til annen har vi tekniske feil, noe som selvfølgelig er beklagelig og dessverre vanskelig å unngå til enhver tid. Vi lover at vi jobber på spreng for å identifisere og løse feilen så fort vi kan når det oppstår 🤝🏼
Vært kunde i over 20 år. Også kunde hos andre store norske banker. - Alltid god hjelp på telefon. De tar deg seriøst og alltid i godt humør. - God nettbank. Suveren på aksje og fondsparing. - Ikke noe tull. Fungerer alltid som som det skal. - Gode betingelser sammenlignet med andre.
For en fin tilbakemelding! Det varmer bankhjertet vårt, vi satser alltid på smarte og enkle løsninger for kundene våre - så det er kjekt å høre at du er så fornøyd 🥰
En fantastisk flott bank. Håper ikke oppkjøpe ødelegger banken
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Ingen fare for det, vi ser veldig lyst på fremtiden. Vi har alle våre spesialiteter, knallbra kundeservice vår 💚 DNB har flere spesialiteter de også. Vi gleder oss til å lære masse av dem, og kanskje de kan lære litt av oss? I sum satser vi på at vi blir bedre både hver for oss og sammen. Det er jo det beste for kundene, så det elsker vi 🚀
Appen har tradisjonelt vært satte of the art, men de siste ukene har det vært flust med innloggingsproblemer, treghet og bugs. Hva hat skjedd, og hvorfor blir det ikke fikset?
Sånn skal det selvfølgelig ikke være! Appen vår har de siste ukene hatt en oppdatering både på Android og iOS. Sjekk at du har oppdatert til siste versjon, og dersom du fremdeles opplever problemer kan det hjelpe å slette appen og aktivere den på nytt 😊