Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Positivt med veldig enkle og klare menyer for selvbetjening. Savner i enkelte tilfelle mulighet til å diskutere med en saksbehandler når det gjelder f. eks refinansiering.
Ingen gebyrer og lett forstålig bruk av nettbanken. Fin kommunikasjon med banken på nette.
Har ikke funnet noe som er dårlig. Lettvint det aller meste. Har til og med blitt varslet ved bedrageri-forsøk slik at tap ble unngått. Kunne tenkt meg en enklere måte å få betalt flere regninger på en gang. Noe lignende som finnes i DNB.
Har vært hos dere nesten fra start. Veldig fornøyd!
Kort behandlingstid, god informasjon. Lett å ha oversikt over kontoer. Får svar på spørsmål, hva som er nødvendig, lånesøknader og tilbud lavere rente på lån.
Lett å komme inn og bruke Men når en skal velge hvem en skal betale til på listen kan jeg ikke dra kursov ned over for da forsvinner listen jeg må scrolle ned til rette. Hade vært lettere å kunne dra firkanten til høyre nedover. Også markere.
Jeg bruker den lite, men føler hver gang jeg bruker den att det har vært enkelt å bruke. Samtalene via nettet er også en fordel og jeg trives med att dere hjelper med det meste, fort og enkelt :)