Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Mobil appen som en gang var så bra er erstattet av en vedersryggelighet som ikkje en gang kan kalles en MVP. Her har virkelig DNB mista ballen og famler tydeligvis fullstendig i blinde. I tillegg så trekker de penger på en inaktiv spareavtale og investerer de uten tillatelse. Når man ringer kundeservice kommer man selvfølgelig bare til 1.linje som sitter fullstendig uten verktøy eller muligheter for å hjelpe. Det eneste de kan gjøre er å lage en sak og sende til 2.linje. 2.linje får man ikkje snakke med for de er så fine på det at de ikkje kan snakke i telefon. Sakene de sender har 1-2 ukers behandlingstid og når man får svar går man igjen tilbake til 1.linje og fortsetter å gå i ring.
Går ikke an å logge inn fra PC! Står ingen steder "logg inn her". Bare masse bla bla.
Ønsker ikke og vere kunde i DnB, men det er Umulig å få avsluttet kundeforholdet.
Trist utvikling av DNB som totalt ødelegger Norges beste bank. Takk for følge i 25 år...
Etter fusjon med DnB har rammelånet mistet mye av sin fleksibilitet. Rammelånet ligner mer på et vanlig boliglån, hvor for eksempel man ikke kunne ha positiv saldo på rammelånet, ikke kunne betale regninger, e-fakturaer eller faste trekk med rammelånet. Renter må også overføres fra en egen brukskonto som man da må passe på at har dekning. Rammelånet mitt ble i tillegg sperret for overføringer i overgangen fra S-banken til DnB. Appen som S-banken hadde før var veldig oversiktlig og grei, DnBs nye versjon derimot inneholder mye støy man ikke har bruk for. Om man leter litt finner man til slutt saldo på lånet i appen, men for å utføre overføringer ol må man inn i nettbanken til DnB.
Har hatt sbanken lenge og vært fornøyd. Med ny app har det blitt fullstendig kaos, så jeg tenkte at jeg dessverre må ta i bruk nettbanken igjen (har ikke hatt behov for det med en knallgod app tidligere), men kom raskt på at nettbanken er nedlagt. Jeg har omtrent aldri hatt betalingspåminnelser eller lignende før, men etter endringene har jeg fått flere, opplevd/opplever stadig at ting ikke trekkes fra konto når det skal selv om saldoen er ok. I tillegg hender det med jevne mellomrom at beløpet på ting jeg har kjøpt blir gjort tilgjengelig igjen, det er usynlig hvor pengene kom fra, og hvis man uheldigvis bruker dem står plutselig kontoen i minus en uke senere når trekket fra kjøpet omsider går gjennom. Har uendelig med slike historier, og så snart jeg bestemmer meg for ny bank er jeg gone!
Clearly designed by incompetent interns. Useless. Well done 👍👍. Perhaps DNB could just re-upload the previous iteration of Skandiabanken's app.