Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har vært kunde siden starten og er virkelig fornøyd. Topp nettbank, god kundeservice, løsningsorienterte, gode på fond og gode priser. Det har heller ikke vært salg av dårlige tjenester og produkter. Det eneste de ikke er nummer en på er innskuddsrente. Ellers en super bank å være kunde i.
Har en stedatter på 16 som ønsker seg vipps men har nå ventet 3 mnd, ringte idag 11/12 og fikk beskjed igjen at det må gjennom en sikkerhets sjekk. Hallo 16 år og skal bare ha vipps
Kunde sidan oppstart som leverer seriøse og truverdige banktenester.
Var fornøyd helt til jeg skulle ta opp et boliglån og måtte printe ut en haug papirer og signere manuelt, samt ordne vitnesignaturer, for så å sende i brev med posten. Litt gammeldags metode når en er innlogget med bankid i utgangspunktet, og andre ledd i prosessen ble enkelt ordnet med digital signering. Istedenfor må sette seg på pinebenken og vente på postgang og ekspedisjon samtidig som overtakelsesdatoen nærmer seg. Om det hadde vært digital signering hadde det vært perfekt.
Fin kundeservice Nettbanken fungerer supert med sine gode banktjenester Dette er en god bank ,får ein eldre mann lite data kunnskaper
Dette er en bank jeg er meget fornøyd med, å være kunde i. Meget god service, når man er i kontakt med dem. De er også meget flinke til å opplyse deg om alt. Det eneste som kunne blitt bedre, er at de kunne hatt kodebrikke og ikke kode kort. Dette er en bank jeg aldri forlater.
Det er vanskelig med kredittkort og visakort, som tar seg noen friheter nå. Har flere ganger opplevd at man betaler for en vare, og senere har samme aktør trukket ytterligere beløp fra kortet mitt. Det er skummelt, og jeg finner ingen måte å stoppe det på. Snakket med en på support som håpet de kunne hjelpe meg å få tilbake penger.