Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har en stedatter på 16 som ønsker seg vipps men har nå ventet 3 mnd, ringte idag 11/12 og fikk beskjed igjen at det må gjennom en sikkerhets sjekk. Hallo 16 år og skal bare ha vipps
Kunde sidan oppstart som leverer seriøse og truverdige banktenester.
Var fornøyd helt til jeg skulle ta opp et boliglån og måtte printe ut en haug papirer og signere manuelt, samt ordne vitnesignaturer, for så å sende i brev med posten. Litt gammeldags metode når en er innlogget med bankid i utgangspunktet, og andre ledd i prosessen ble enkelt ordnet med digital signering. Istedenfor må sette seg på pinebenken og vente på postgang og ekspedisjon samtidig som overtakelsesdatoen nærmer seg. Om det hadde vært digital signering hadde det vært perfekt.
Fin kundeservice Nettbanken fungerer supert med sine gode banktjenester Dette er en god bank ,får ein eldre mann lite data kunnskaper
Dette er en bank jeg er meget fornøyd med, å være kunde i. Meget god service, når man er i kontakt med dem. De er også meget flinke til å opplyse deg om alt. Det eneste som kunne blitt bedre, er at de kunne hatt kodebrikke og ikke kode kort. Dette er en bank jeg aldri forlater.
Det er vanskelig med kredittkort og visakort, som tar seg noen friheter nå. Har flere ganger opplevd at man betaler for en vare, og senere har samme aktør trukket ytterligere beløp fra kortet mitt. Det er skummelt, og jeg finner ingen måte å stoppe det på. Snakket med en på support som håpet de kunne hjelpe meg å få tilbake penger.
Brukt over halvannen mnd på å få sendt ut legitimering. Når den blir send og signert er ikke signatur "lik nok"(signert på posten uten info om at dette er en del av legitimering). Null forståelse utover standard spørsmål hos kundeservice.