Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
I fire uker har jeg forsøkt å avslutte kundeforholdet i sBanken. Teknisk feil kommer opp hver gang. For to uker siden sendte jeg en henvendelse på epost om bistand til å avslutte kundeforholdet (slik det står i feilmeldingen at jeg skal gjøre). Fremdeles har ingenting skjedd. Jeg er helt sikker på at dersom jeg sender dem en mail om å starte kundeforhold, så får jeg svar på dagen. Sbanken er ikke hva det en gang var. Ikke start et kundeforhold her. Det finnes så mange andre alternativer som er bedre.
Dnb har ødelagt Sbanken. Derfor er ikke Sbanken konkurranse dyktig.
Klarer ikke flytte fondene mine til ny bank, har venta i 6 uker uten at de får det til. Svarer ikke på epost, pr telefon får jeg beskjed om at de skal sjekke det og komme tilbake til meg.
Sbanken plukkes fra hverandre av DnB - som forutsett. Fjerning av nettbanken, fjerning av apple pay gjør at jeg vil bytte bank
Etter DnB overtok forsvinner alt som var bra med Sbanken. Apple Pay, nettbank, gode renter, Visakort ... Jeg har byttet til Bulder og det fungerer utmerket. Suveren mobilapp, gode renter og god kundebehandling.
Helt umulig å avslutte kundeforholdet, nye feilmeldinger hver gang jeg prøver
Vært fornøyd kunde i 23 år, men blir tvunget over i DNB etter oppkjøpet. Har prøvd alt jeg kan for å fortsette å være kunde, men jeg får ikke lov. Det går det ikke an å være fornøyd med. Uten tvil merkbar påvirkning av DNB, og det er synd.