Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Helt umulig å avslutte kundeforholdet, nye feilmeldinger hver gang jeg prøver
Vært fornøyd kunde i 23 år, men blir tvunget over i DNB etter oppkjøpet. Har prøvd alt jeg kan for å fortsette å være kunde, men jeg får ikke lov. Det går det ikke an å være fornøyd med. Uten tvil merkbar påvirkning av DNB, og det er synd.
DNB er absolutt siste bank jeg ville valgt ! De gjør det allerede vanskelig med Mastercard og manglende nettbank.
De nekter å ta deg inn som ny kunde hvis du har vært kunde hos dem tidligere. Det er uheldig at et fintech-selskap blir kjøpt opp
Kunde hos Skandiabanken siden 2000-tallet. Har gradvis opplevd dårligere rente på alle typer kontoer. Det hele gjør banken mindre lukrativ. De siste årenes app har også vært langt dårligere enn forrige. Mange klikk for å få en totaloversikt over kontoer og kundeforhold. Fusjonen med Dnb og avvikling av "Sbanken" som egen bank er spikern i kisten for min del. Den Skandiabanken jeg gikk til, med fokus på kunde og bankopplevelse har fosrvunnet gradvis siden det ble "Sbanken" og nå Dnb. Å fortsette å være kunde her føles litt som å støtte Putin.
Etter at de ble oppkjøpt av DNB gjør de alt de kan for å kvitte seg med kundene.
var bra, men det er over, nå som DNB har gjort sine endringer, er det på tide å bytte, tar litt tid med kundeservice, mye rart skjer på nettbank, og får mastercard som jeg ikke vil ha istedenfor Visa som jeg har