Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Avvikler sin web løsning, og mobilappen redesignes til å passe med DnB konseptet. En ødelagt bank som jeg har vært superfornøyd med i 23 år. Nå er det slutt. Farvel 💔
Barna mistet kortene sine, betingelsene blir dårligere. Skal over på DNB sin elendige nettbank. Må bruke denne gjennom en forening jeg er leder for og det er den dårligste nettbanken jeg har prøvd. Har nå avsluttet alle kontoer i banken. Kommer ikke tilbake med dagens eiere. Synd at en slik merkevare blir ødelagt!
Har mistet all tro på konkurransetilsynet etter at de godkjente oppkjøpet av DnB. Var veldig fornøyd tidligere, men nå mister jeg tjenester og blir tvunget over til Dnb platformen. Veldig synd. Skal nå flytte vekk fra Sbanken.
Helt trist å se hvordan Sbankens kunder er blitt behandlet etter at DNB tok over. Renter og gebyrer har gått i taket. Da er det er det på tide å finne seg en ny bank.
Gebyrer på oppadgående, brukervennlighet nedadgående. Dårligere betingelser enn den hadde før DNB slukte den. Vi har nå forlatt den til fordel for OBOS-banken, etter å ha brukt Sbanken/Skandiabanken siden den ble etablert i Norge. Trist at det skulle gå slik.
Etter DNB har tatt over har det kun gaatt nedover. Daarligere service, vilkaar og ustabiliteter. Sveart lite igjen som fungerer. Etter aa ha veart kunde i Sbanken i over 20 aar maa jeg naa bytte bank, siden DNB ikke bryr seg om kundetilfredshet.
DnB ser tydeligvis oppkjøpet som en god invistering i sin vei mot monopolisering av bankbransjen. Kundeflukten virker ikke å affisere dem en tøddel. Skandiabanken har bygget en lojal kundegruppe og et fantastisk renomme gjennom drøye to tiår. Det har vært en bank som har ivaretatt kunden og som alltid har tilbydt konkurransedyktige vilkår og markedsledende tilbud til sine kunder. Nå venter bonuser og opsjoner til DnB-ledelsen, men jeg akter ikke å finansiere gildet. Etter snart 20 år sier jeg takk og farvel.