Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ringte kundeservice måtte vente ca. 40 min og etter den fikk jeg ikke den hjelpen jeg ville ha, ble overført til rådgiver, som brukte "100 år" til ringe tilbake. "Et konsept fra DNB" som suger. Sbanken var mye bedre før DNB kom inn og i tillegg fjerner de Appen pay, som var det beste med Sbanken. Tror jeg må bytte bank snart!!!!!
Sbanken er ikke sbanken lenger. På grensen til svindel å påstå noe annet. Siden jeg må skrive minimum 300 tegn så legger jeg til litt ekstra. Det oppleves nesten like frustrende som det å være kunde i en bra bank som blir kjøpt opp av en dårlig bank. Så da blir denne delen av omtalen unødvendig fyll.
Vært kunde hos SBanken og Skandiabanken i en årrekke, men etter overgang til DNB hvor «kundene ikke skal merke noe» tok det ikke lang tid før DNB’s politiske holdninger til bla. Apple Pay gjør at jeg dessverre hopper av lasset, sammen med mange andre.
Uten Apple pay igen grunn til å være i Sbanken, så her er det bare å se seg om etter andre aktører!
Sbanken har mista det helt. Må bytte bank da dere skuffa meg. Med slik dere holder på med så går dere konkurs.
Ser meg desperat rundt etter et alternativ. Kanskje vi kan få inn en utenlands aktør. Apple? DnB åpner den døren på vidt gap.
Grådige eiere av Sbanken så sitt snitt til å berike seg, solgte til en enda grådigere DNB med eiere og direktører som fyller opp kontoen sin.