Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg er veldig godt fornøyd med alt fra brukervennlighet i nettbanken til kundeservice i Skandiabanken. Veldig bra, fortsett sånn :)
Lett å holde oversikt fordi er oversiktelige tilgjengelig. Finner ikke noe som er dårlig.
Det beste er at man slipper den håpløst gammeldags BankID-appen. Verdt å bytte ene og alene fordi det er lett å logge inn.
Alltid rask og god hjelp hos kundeservice på nett.
Positivt med veldig enkle og klare menyer for selvbetjening. Savner i enkelte tilfelle mulighet til å diskutere med en saksbehandler når det gjelder f. eks refinansiering.
Ingen gebyrer og lett forstålig bruk av nettbanken. Fin kommunikasjon med banken på nette.
Har ikke funnet noe som er dårlig. Lettvint det aller meste. Har til og med blitt varslet ved bedrageri-forsøk slik at tap ble unngått. Kunne tenkt meg en enklere måte å få betalt flere regninger på en gang. Noe lignende som finnes i DNB.