Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har hatt boliglån her sammen med et søsken i lang tid da vi eier en eiendom sammen. Når vi søkte om opplåning nå så fikk vi avslag med denne forklaringen: "I S-banken tilbyr vi kun boliglån til partnere, desverre ikke til familiemedlemmer. Dette er en del av Sbankens rammeverk og ikke noe vi kan overse" At vi har hatt boliglån i banken i lang tid, alltid betalt i tide og også betalt fortere enn nedbetalingsplan og kun har ca 30% belåning på eiendommen holder tydeligvis ikke. En forklaring på hvorfor man må være partnere og ikke familiemedlemmer kan de ikke gi oss noen forklaring på. Kun at det er Sbankens policy!
Forfardelig service. Kunderådgiver sier at det stemmer ikke at jeg kan tjene så mye penger pga i min yrke det er ikke mulig. Wtf? Ser de ikke inntekter fra skatteetaten?
Etter at de ble kjøpt opp av DNB og endret appen og tjenester, ble aksjehandel og kredittkortet helt grusomt og dyrere enn det det var før. Blitt så ille at jeg ikke har handlet aksje der og leiter etter et annet alternativ jeg kan flytte over til. Andre tjeneste (brukskonto og boliglån er ok). Det har og vært umulig å få kontakt med dem på chat og telefon vs tidligere hvor de svarte med en gang.
Etter siste oppdatering i nettbanken har dnb fjernet tidene for transaksjoner. Dette tar ikke slutt. Vi er snart tilbake på 80 tall. Nå var det nok. Bytter bank.
Norges beste bank i lang tid. 20 års kundeforhold opphørte når DNB overtok.
Etter å ha blitt spist opp av DNB så har ikke bare Sbankens nettbank blitt brutalt avlivet, men appen og fondshandelen er blitt byttet ut med DNBs app og fondshandel front-end, synonymt med ulv i fåreklær.
Kundeservice bruker veldig lang tid på å svare spørsmål uten begrunnelse eller et mot tilbud. Styr unna!