Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Som mangeårig fornøyd kunde i Skandiabanken og SBanken ventet jeg i det lengste med å foreta meg noe etter oppkjøpet fra DNB. For to år siden fikk vi vite at «det vi gjør, skal bidra til at det blir bedre for kunden», men dette har så langt ikke inntruffet. Da kundene nylig fikk melding om at SBanken skulle stenges for innlogging i nettbanken og appen i tre dager, lot de være å minne om at nettbanken samtidig skulle legges ned. Nå gjenstår et «konsept» med en mangelfull app og en utdatert nettbank i DNB. Heldigvis finnes bedre alternativer.
Har hatt Skandiabanken i mange år og vært veldig fornøyd. Nå syns jeg det er vanskelig å få oversikt. Kommer til å bytte bank
Har alltid brukt PC i nettbanken. Det går ikke lenger med den nye appen. Må sitte å knote med en liten mobil. Vanskelig når man er gammel.
Vore trufast kunde sidan 18års dagen tidleg på 2000-talet. Men etter DNB kjørte gjennom Sbanken omtrent som Israel har herja på Gaza så er det berre drit. Bytta bank!
Det er skremmende at man kan gjøre en av landets beste banker om til et totalt mareritt i løpet av bare kort tid. Kommer nok til å kutte ut banken med tiden, men i første omgang, så blir målet å få flyttet sparingen ut av denne banken. Synd det er så mye jobb å bytte dagligbank.
Ble migrert over fra Sbanken-konseptet til DNB, til tross for null aktivitet i DNB. Hadde en brukskonto i null hos DNB, brukte bare IPS og AKS med fond hos Sbanken. Fond og IPS står etter migreringen fortsatt i Sbanken, og jeg har nå ikke tilgang til opplysninger om utviklingen i noen av appene (ASK vises ikke i DNB Spare, har ingen tilgang til Sbanken-appen). Hvis man vet hvor man skal lete i nettbanken på DNB, finner man oversikten over porteføljen i Sbanken, men lett tilgjengelig er det ikke. Har omsider funnet kontonummer for ASK hos Sbanken, som er godt gjemt informasjon i nettbanken til DNB. Flytting av fondene kan endelig iverksettes, og jeg krysser nå fingrene for at Finanstilsynet holder DNB hardt i ørene fremover, slik at de forholder seg til fristene og får saksbehandlingstiden for flytting ned til et akseptabelt nivå.
Sbanken er ikke lenger nettbank fra sine nettsider. Den kan etter siste omlegging kun nås på app. En god bank er fullstendig skakkjørt etter overtakelse av DNB.