Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
God nettbank, manglet irriterende gebyrer og lett å få personlig kontakt med godt skolerte personell.
Meldinger om forverring av vilkår detter inn i meldingsboksen nesten daglig: To eksempler: Vilkår for rammelån endres helt uten saklig begrunnelse og framstår nå som ubrukelig i forhold til den tjenesten det var ment som. Pris for indeksfond øker. Alt mens DnB går med milliardoverskudd - helt uakseptabelt
Dette konseptet vil jeg ikke være med på. Laggete nettbank, skjedde omtrent over natta da DNB overtok. Kundeservice som engang svarte omtrent før man rakk å slå nummeret er nå en tidtrøyte å komme igjennom på. Etter mange fine år i Skandiabanken senere Sbanken så endret dette seg til et uheldig konsept.
S’banken var landets beste bank med landets mest fornøyde kunder, inntil mørket senket seg for oss kunder og banken ble ødelagt av DNB, landets dårligste og grådigste bank. Konkurransetilsynet er en vits.
Desverre må eg kvitte meg med Sbanken etter 20 år som kunde. Omlegging av nettbank økning av rente, ingen rente på vanlig brukskonto og økning av provisjon på indeksfond
Var tidligere en god bank på de fleste områder. Har utviklet seg til å bli en bank som ikke har fokus på kundene og som tydelig tar valg som medfører at de blir mer og mer lik sin eier. Anbefales ikke.
Var norges beste nettbank. Enkel innlogging, uten behov for å bruke BankId for hvert eneste steg. Finne fram tidligere betalinger med søk-funksjon osv. Norges beste app. Så ble de solgt til DnB som har rasert alt det som var bra med SBanken. Nå blir man tvunget over til å bruke DnB sin nettbank, som ikke en gang er på nivå med det SBanken var for 20 år siden.