Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har vært trofast kunde i Sbanken i vel 30 år og aldri hatt betalingsanmerkning. Jeg ble uføre trygdet og søkte om et lite boliglån. Det ble avslag og når jeg går inn i meldings innboksen og leser kredittvurderingen deres så er jeg risikovurdert til omtrent mitt på treet. Dette er en automatisk søkeprosess og kredittvurdering. Jeg er sjokkert over den behandlingen og kommer til å bytte bank.
Hei Knut! Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Kredittscoren du får er en del av søknadsprosessen. Kredittscoren blir levert av et selskap som heter Bisnode, og er ikke scoren vår på deg som kunde. Det er i tillegg mange andre faktorer som spiller inn på en søknad om boliglån. Når det gjelder uføretrygd så godkjenner vi fast uføretrygd som inntekt. Hvis du tar kontakt med oss kan vi se over søknaden din sammen for å forsikre oss om at svaret du har fått er riktig. Hilsen oss i Sbanken
Kvittet meg endelig med grådighetsbanken DNB etter å ha hatt et kundeforhold til dem fra jeg gikk med bleier. Rentebesparelsen ved å flytte det forholdsvis lille jeg har igjen av mitt DNB boliglån sparer meg for 54 000,- kr på en halvtimes arbeid. Kan skryte av at for den tiden jeg brukte på å bytte bank hadde jeg høyere lønn enn Rune Bjerke. I tillegg slipper jeg unna det meste av gebyrer som DNB pålegger på det meste av sine tjenester. Det er en enkel og kundevennlig å bytte bank på SBanken sine websider. Tragisk at titusener av norske bankkunder kan spare store beløp så enkelt og ikke gjør det. Heia Sbanken!
Dårlig service så jeg skal bytte bank så er det alt for langt tid, lang kø når ringe til dem og på chatten tok det lang tid, hva hjelper det når de sier at de er expert på nerrbank innlogging og mobilbankid ..
Hei! Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Veldig kjedelig å høre at du har hatt så store problemer med å få kontakt med oss. Håper at du har klart å få kontakt med oss etter hvert og at vi klarte å hjelpe deg med det du lurte på. Vi lover at vi skal gjøre det vi kan for å være tilgjengelige for deg senere. Hilsen oss i Sbanken
Bra tilbud. Men veldig mye styr og betale ekstra avdrag når man har råd til det.
Kundegrensesnittet i banken (nettbank, fond og aksjer) kunne vært hakket bedre. Det er lave gebyrer og systemet virker, men opplysninger om fond er mangelfullt og viser ikke alltid sine data, og noe vises ikke. Noen ganger svikter søkingen på bilag. Jeg blir kastet ut når jeg bruker VPN. Lånerente er bra, men innskuddsrente er dårlig. Jeg får 1,95% på innskudd et annet sted.
Har vel vært kunde i Skandiabanken siden oppstarten (ettersom Storebrands DOMINO? ble nedlagt etter test). Har vært fornøyd i alle år - og det UTEN BANKKORT. Det er gratis brukskonto. Boligrenta er vel kurant og uten gebyr. De gangene jeg bruker CHAT får jeg svar jeg trenger Innskuddsrenta demmes er latterlig med 0,90 % (2018), men det er bare å flytte innskudds penger til en annen bank eller kjøpe fond for å bøte på det. Må si meg enig med andre kommentarer om ny layout. Jeg likte det gamle bedre. Det så ikke så fancy ut, men det var lettere å bruke. Sliter alltid nå jeg skal se på gamle eller utførte efaktura hvor de er gjemt hen. Om man kan overleve uten bankkort? I gamle dager overførte jeg penger til Postbanken/DNB og tok ut i Post i Butikken, men idag blir det dyrt - dog tar de fleste steder Kredittkort og med (Cresco car) får jeg attpåtil 1% rabatt på alt :) Selvfølgelig betaler jeg alt ved forfall via autogiro.
Har vært kunde i snart 12 år og har ingen planer om å bytte. Suverene kundebehandlere, enkelt å forholde seg til siden og appen. Null klager.