Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Etter flyttingen til DnB sine systemer og lansering av ny app er ødeleggelsen av Sbanken fullendt. Appen er ustabil og treig, og aksjehandel/tilgang til ASK fungerer ikke overhodet. Sbanken svarer heller ikke på kundeservicehenvendelser angående dette. Det er uforsvarlig å bruke Sbanken som hovedbankforbindelse, slik jeg ser det.
Kort vei fra å være best i klassen til dårligst. Takk for meg! Det oppleves som et oppkjøp for så å ødelegge et konsept DnB ikke klarte å konkurrere med.
Plutselig finnes det ikke lenger noen Sbanken nettside. Bare app. Som er minimalistisk. Flykter i hui og hast til en annen bank, men får ikke stengt mine konti. DNB lovet at de ikke skulle ødelegge Sbanken. Nå har de gjort det.
Fra beste bank til semste. Styr unna. Finn en annen bank! Alle gode funksjoner er fjernet.
Såkalt "ny" app er DnBs app. Svakfunksjonalitet sammenlignet med original. Ingen egen nettbank; DnBs kan brukes (till app er "ferdig"?
Appen er skuffende etter oppkjøp av dnb. Lappeteppe av forskjellige sider og lagger ofte. Har vært fornøyd kunde lenge, men etter oppkjøp har det skjedd mye som gjør at eg får til en konkurrent. Eg har ikkje prøvd den nye appen som kom etter 4-5 dager med stenging. Bytta til bulder for å ha kontroll på pengene mine da.
Har lastet ned ny app, men den er ikke mulig å åpne. Ved pålogging blir jeg vist til BankID - så langt, så vel. Men når jeg skal logge på med passord driver appen bare å sjekker sikkerheten, inntil jeg blir sendt tilbake til BankID. Etter diverse forsøk får jeg melding om at hvis problemet fortsetter (hvilket det har gjort i hele dag), kan jeg ringe 552 60 000. Det har jeg gjort, men der er det "stor pågang"; jeg er nå inne i den andre timen i telefonkø.