Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Sbanken forsøker igjen og igjen å gi inntrykk av at DnBs oppkjøp ikke har forandret noen verdens ting. Ser dere skriver til Børre her at "vi fortsetter å drive Sbanken akkurat som før." Ja, kanskje i noen få måneder til? Hvorfor er dere ikke heller ærlige og innrømmer at de to bankene vil bli slått sammen? DnB selv er veldig tydelige på dette. Senest i forbindelse med førstekvartals presentasjonen sin. Det jeg som kunde vil vite, er hva som skjer den dagen de to bankene blir slått sammen?. Vil vi Sbank-kunder våkne til månedlige termingebyrer på boliglånene våre og årlige gebyrer på VPS-kontiene? Eller kan Sbanken garantere fortsatt gebyrfrihet etter sammenslåingen? Krever klare svar, ellers bytter jeg bank.
Sbanken har fremdeles de samme betingelsene, løsningene og tjenestene som kundene våre er vant til. De formelle og juridiske prosessene rundt oppkjøpet går nå sin gang utover året og neste år. Vi skal selvfølgelig holde dere løpende orientert hvis det skjer noen endringer, men inntil videre fortsetter vi å drive akkurat som før - med enkle og gebyrfrie banktjenester.
Oppkjøpet av Sbanken til Dnb var kroken på døra for min del etter et langt kundeforhold. Husker Scandiabanken sitt gjennombrudd og støttet den helt nye fokusen på kunden, renter og service som Norge ikke hadd sett tidligere. Det var en ny verden og vi følte oss sett. Har alltid vært fornøyd med banken, men er nå utrolig skuffet over at de selger sjelen sin til Dnb. Verdisettet blir absolutt det motsatte av hva jeg en gang signerte på. Ny bank på meg etter snart 20 år.
Vi har alltid vært på lag med kundene, og det kommer vi til å fortsette med. Vi skal fortsette å stille spørsmål, og lytte til kundene våre som vet akkurat hvordan de vil at ting skal være. For kundene er og skal alltid være kompasset og termostaten på alt vi gjør. Vi takker for trofast følge gjennom mange år. Du vet hvor du finner oss dersom du lengter tilbake!
Jeg har vært kunde S'banken siden 2000 men salget til DNB er dessverre slutten på dette. Jeg flyttet til Skandiabanken nettopp for å komme unna gebyrene, den dårlige kundeservicen og den elendige nettbanken til daværende DNB, sparebanken NOR. Vil ikke bli en del av kundemassen til DNB.
Kjernefokuset vårt har alltid vært å sette kundene først, for å tilrettelegge for at dere skal å ta gode og smarte økonomiske valg. Det kommer vi som jobber i Sbanken aldri til å slutte med. Kundesenteret vårt er her fremdeles for å hjelpe og ta imot tilbakemeldinger og ellers lever både nettbank og app videre i beste velgående - akkurat som du er vant til.
kunne vært noe billigere renter på forbrukslån (billigere i andre banker), men totalt sett så er jeg godt fornøyd med Sbanken. Grei og enkel nettbank.
Fornøyde kunder er det beste vi vet 😍 Sett over tid skal Sbanken levere konkurransedyktige priser og rentevilkår. Vi kan ikke alltid være best på alle enkeltprodukter, men vi skal være blant de beste totalt sett 🤝
Veldig skuffet over oppkjøp fra DnB og at SBankens finanslommer fylles enda mer. Må nok bytte til en annen bank, og min konto i DnB forsvinner også. Mange takk DnB og SBanken.
DNB har overtatt eierskapet, men vi er langt fra ferdig! Både merkevaren Sbanken, appen og nettbanken skal leve videre. Vi skal jobbe videre for at kundene våre skal fortsette å være MINST like fornøyde som de har vært de siste 22 årene 👊
Har vært SBanken kunde i sikkert 20 år jeg også, og vært superfornøyd! Men desverre måtte DNB ødelegge denne banken også som de gjorde med Postbanken i sin tid! Nå har jeg byttet til BN Bank som er den banken jeg synes ligger nærmest SBanken! Jeg har fått super kunde oppfølging hver gang jeg har lurt på noe under overflyttingen!
Vært kunde i ca 20år. Bestandig skrøtt og fått masse folk til å bli SBanken kunder. Blir nå å bytte Bank da jeg ikke liker DNB.