Sbanken har ikke nok data til Ă„ bli vurdert.
Klikk for detaljer
Sbanken var en flott bank, så kjøpte DNB den og ødela absolutt alt. Har hatt Sbanken i mangemange år, fordi det var det stikk motsatte av DNB. Når jeg fant ut at Sbanken skulle bli kjøpt av DNB begynte jeg med en gang å se etter andre banker som kunne måle seg med det Sbanken var. Det som toppa kaka var at de fjernet apple pay. Har nå byttet bank og er kjempe fornøyd, og igjen kvitt DNB☺️
Som tittelen sier. SBanken *har* vært utrolig bra, gode betingelser, innovative løsninger osv. Men nå begynner de sakte men sikkert å fjerne så si alle fordelene sine over andre banker. Allerede har digitale tjenester (Apple Pay) blitt fjernet, selv om DNB lovet at det "skulle være som før". Betingelsene har også blitt verre. Har nå byttet over til Bulder bank, og selv om det skal sies at det ikke er perfekt, så tror jeg at det er det nærmeste du finner på markedet til hvordan SBanken en gang var. Litt synd uten nettbank da.
Har vært kune hos sbanken i bortimot 15år. Har alt der, billån, huslån osv. Har vært utrolig fornøyd frem til nå, og alltid anbefalt andre å bytte til sbanken. Men, da mailen om at DNB kjøpte Sbanken visste jeg det var et spørsmål om tid før det raknet. Den tiden har kommet. Å love kundene sine at ingenting vil endre seg etter salget for så å fjerne en særdeles viktig tjeneste i Apple pay, er rett og slett utrolig sløvt. Neitakk, foretrekker ærlighet fra banken min, og er derfor i ferd med å bytte.
Har i mange år vært meget godt fornøyd med S-banken. Fryktet konsekvenser av eierskifte til DnB. Forstår ikke at Konkurransetilsynet kunne tillate dette når hensikten åpenbart var å bli kvitt en innovativ konkurrent. Nå dropper de støtten av Apple Pay, da har jeg ikke bruk for S-banken lenger.
Apple pay er man blitt godt vant til, og er et must. At DNB vil at Vipps skal være eneste løsning, da de tjener mest på det holder ikke. Hvilke banker bytter dere til?
Tidligere har Sbanken levert på alle punkter. Etter at DNB kjøpe Sbanken har kvaliteten gradvis blitt verre, og Sbanken har prestert å fjerne funksjoner kundene bruker. Ved kontakt informerer kundeservice om at funksjonene vil erstattes av bedre løsning, noe som ikke stemmer. Dessverre resulterer dette i at jeg bytter bank, noe jeg åpenbart ikke er alene om. Begynn å høre på kundene igjen så vil muligens flere vende tilbake.
Gått fra å være topp bank til bunn med å bli DnB filial. Skulle være selvstendig, men er tydligvis på vei til å bli lik DnB