Sbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Gått fra å være topp bank til bunn med å bli DnB filial. Skulle være selvstendig, men er tydligvis på vei til å bli lik DnB
Har vært kunde siden Skandiabanken startet opp i Norge i 2000. Har alltid hatt et godt forhold da nettbanken deres med _ett_ unntak alltid har vært tilgjengelig og moderne. Det er lett å finne frem, og banken tilbyr det jeg trenger. Jeg var skeptisk da DNB kjøpte de opp, men så langt har jeg ingen ting jeg kan klage på. Det har vært en del hysteri i mediene rundt oppsigelsen ag Apple Pay, men for meg er det ikke Apple Pay som gjør meg til Sbanken-kunde. Nettavisen har reklamert hardt for Bulder i denne saken, men å lese tilbakemeldingene på denne siden så får jeg inntrykket av at Sbanken sin plass (114/117) ikke matcher de stort sett veldig positive tilbakemeldingene, og Bulder sin plass (3/117) ikke matcher med sine stort sett negative tilbakemeldinger.. Men det er ikke for meg å konkludere med noe annet enn at _jeg_ er veldig fornøyd med Sbanken, og det skal mer til enn Apple Pay for å få meg til å bytte bank.
Har vært kunde i Skandia banken siden 2000, og har vært strålende fornøyd. Ble umiddelbart skeptisk da DNB kjøpte opp Sbanken, men tenkte jeg kunne la tvilen komme banken til gode. Nå ser vi derimot hvilke vei det går. Synd. Fra å være en innovativ bank, som dro resten av bank-norge etter seg, indoktrineres nå Sbanken i DNBs bakstreverske, kundefientlige og kyniske tankesett. Da er det tid for å bytte bank.
Har ikke hatt annen bank siden jeg var 13 år, både i norge og senere i sverige. Den norske skandiabanken og sbanken var desidert best med ett stort fokus på enkelhet og inovasjon. Elsket enkelheten med å føre over penger til kredittkortet som én annen konto, mens andre banker fortsatt hadde kreditkortfaktura på papir. Etter opphøret som egen bank kjente jeg at det var vemodig å få en "konsulentlogo" på telefonen med den klingende benevnelsen "et konsept...". Når man nå får beskjed om at man desverre må lete frem fysiske plastkort så ser man att man har blitt kunde hos en organisasjon som ikke har kultur for at kunden alltid har rett. Alt godt har sin ende og takk til gjengen i Fyllingen for mange gode år, lykke til med å tjene ny topptung ledelse. Ring meg gjerne når dere har startet noe nytt på egenhånd.
Siden de stopper å tilby Apple Pay, stopper jeg å være kunde. Den ene «tjenesten» er den andre verdt😒
Sbanken var en av landets beste banker. Nå har DNB tatt over, og plukker sakte men sikkert fra hverandre alt som var bra med Sbanken. Igjen sitter et ribbet, dårlig konsept som blir mer eller mindre identisk med DNB, som ikke kan anbefales noen. Bare en uke etter lovnader om at ingenting skal endres, fjernes Apple Pay. Snart må man sikkert prute på renta og møte opp i fysisk filial også. Gammelt tankegods og teknologifiendtlige holdninger tar dessverre over i Sbanken. Vi bytter bank nå, og kommer ikke tilbake.
DNB tvinger over sin egoistiske iver etter å få fullstendig enerett på mobile betalingstjenester i Norge at de tvinger SBanken til å fjerne Apple Pay. At en ledelse kan ha så lite forståelse for kundegruppen de har. Hadebra, SBanken!