SpareBank 1 Nord-Norge opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Banken har både hyggelige og dyktige ansatte. Min erfaring fra vi bygde hus for over 50 år siden har vært svært god. Da vi skulle ha vårt første konverteringslån på 40 000 fikk vi svar rimelig fort, og etter møte om godkjenning på lånet fikk vi følgende: La dem få låne, (hvor en i styret utbrøt) Jeg kjenner også deres foreldre og det er solide innbyggere, og jeg foreslår LA DEM FÅ LÅNE PENGER. ( min far var stuert på hurtigruten og svigerfar var bonde i gamle Alstahaug
Styr unna!!! Snn1 Nord Norge gir elendig kundeservice, svarer ikke på henvendelser, eller de svarer på noe som ikke samsvarer med lovverket vårt. Eks: De har minst 10 års arkiveringsplikt, men forholder seg til 2 år, i mitt tilfelle (og da i i begrenset grad) og gir ikke ut nødvendig informasjon til deg som medlåntaker o.a. de er pliktig til (eks. årsrapporter og annet til deg som medlåntaker). Dere som velger denne banken, må kunne alt av lovverket selv, ellers kan det bli dyrt for deg/dere.
Banken er bra og kundeservice er topp, men jeg skulle ønske det var støtte for Google Pay. Når mange andre store banker i Norge har fått støtte for Google Pay, synes jeg det er dårlig at Sparebank1 ikke følger etter
Ikke den billigste banken, men de har veldig bra avtaler på forsikringer og lån. Samarbeidet med LO skaper store fordeler for den yngre garde også. Problemet er at det virker som SpareBank1, spesielt Nord Norge, ikke er villig til å satse på nye løsninger.. De kan heller ikke svare på om de kommer til å satse på Google Pay engang..
Fantastisk på forsikringer, service og responstid, og uten tvil den beste nettbankløsningen inkl. appen. Mangler kun støtte for iWatch. OK renter og gebyrene er til å leve med. Verdensklasse. Har dessverre kundeforhold til DnB også. Stikk motsatt på alt, men med omtrent samme kostnadene som SNN. Flytter alt til SNN når det blir mulig.
Sparebanken Nord-Norge er en god og trygg bank for tradisjonalister. Mange filialer, kompetente og vennlige kundebehandlere. Skal man derimot investere i fond, aksjer el. l. så viser banken seg kronglete og usikker. For lønnskonto og sparekonto bra, for alt annet finnes det bedre alternativer.
En bank der gjør forskjell på kunder og motarbeider Norges grunnlov. Kan ikke være en trygg og sikker bank med det bakteppet.
Bra bank med oversiktlig nettbank og mobilbank. Skulle gjerne se at aksjehandeltjenesten var bedre. For høy kurtasje og elendig app til aksjehandel
Vi har fantastiske rådgivere i Sparebank 1 Nord-Norge Avdeling Alta. Man kan kontakte dem nårtid som helst og de er alltid behjelpelige!
Rask og god kundebehandling. Får den hjelpen jeg trengte selv om banken var stengt under korona-tiden i Norge. Får raskt lån dersom det er behov. Har også gode rentebetingelser.
Trivelige folk å prate med,særlig når man kan ha personlig prat med kunde mottak når banken er på plassen du bor !!!
Hvis du skal handle noe fra andre så bør du egentlig betale før du har funnet ut hva du skal kjøpe. De sitter å holder på andres penger.
Flott service og lettvint å bruke nettbanken. Det er rask respons og flott og god veiledning.
Although its customer service on phone was better and nicer, Sparebank1 Nord-Norge, Bodø office is horrible. it took us 2 months to open a new bank account without bankID at Sparebank1 Nord-Norge, while at other bank only 2 weeks. We had to come back and forth just to send the application, waited 2 weeks for the application being approved, then came back to their office to sign the contract, waited another 3 weeks to get card, and then came back and forth to "beg" for the BankID which we are totally eligible to have but their staff kept finding reason to not providing us. The service we received at this bank is the worst. The woman at Bodø office had a discriminating and unfriendly attitude toward us. We observed how she treated Norwegian customers and foreigner customers differently, I just hope it's not racism. This bank is clearly no-no for us. We experienced with Sparebank1 SR and it was different. We received a more professional and more respectful service.
Har vert kunde i over 40 år. Og vil sikkert være det lenge til.
Virker ikke som De er interessert i å hjelpe når man nærmest ber på knær med lua i hender =(